Stikninger nedentil :/

EnToTreFire!

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
..Flere som opplever/har opplevd det? Skikkelig ubehagelig stikking langt "oppi der". Leste en plass at dette kunne tyde på at livmorhalsen trakk seg oppover og gjorde seg klar til fødsel? Er straks i uke 36, så alle tegn til modning er mer enn velkommen!

Ja det har jeg følt flere ganger de siste 2 ukene :) håper stikkene bidrar til modning :D

Daglig stikking der nede. Kjennes ut som om noen stikker en nål inni hufsa;)

Velkjent :) vært sånn her noen uker, er så vondt! Håper det er godt for noe hvertfall :)

Jeg har hatt stikkinger opptil flere ganger daglig i noen uker nå... Bare ett intenst stikk så er det ferdig. Jeg tror det er babyen som kommer borti ei nerve eller noe :)

Hatt det sånn i ukesvis allerede.. Og jeg er 36+6.. I tider veldig intensivt.. I tider roligere.. Men stikker daglig.. Gjorde det med første og.. Startet tidlig og hadde da åpning allerede i uke 38.. Så trenger ikke bety noe ang fødsel da ;) fødte ikke før jeg ble satt igang uka etter..

Har det jeg også. Føles som om hu ligger inni der med kniv! Fikk beskjed av jordmor at det mest sansynlig var babyen som lå nede i bekkenet å trykka på nerver. Ble spesielt mye her når hodet festa seg!

Disse stikningene kan det minne om urinveisinfeksjon stikninger? Er litt usikker på hva det er. De andre gangene jeg har hatt det har prøvene vært negative, men symptomene har vært der. Er 37+4

Voldsomme stikkinger nå, fikk noen hvor jeg måtte "rope" litt de var så
Vonde! Føles som kniver hjelp :p

Back
Topp