Stikking?

LittleBiii

Forumet er livet
De siste dagene har jeg hatt en sånn vondt stikkende følelse i brystene..Vet jo at det er ting som skjer og at brystene gjør seg klar for melkeproduksjon osv, men kan ikke huske å hatt denne stikkingen i forrige svangerskap :p Er det noen av dere som har opplevd dette?
 
Jeg har en del stikking og kløing. Trodde det var helt vanlig?
 
Jeg har en del stikking og kløing. Trodde det var helt vanlig?

Ja jeg har også hatt mye kløe.. men denne stikkinga er litt vond syns jeg :p Kan godt være det er vanlig, men kan bare ikke huske at jeg hadde sånn stikkende følelse i forrige svangerskap :p
 
Oh yes, me too, og 22 uker. Mente liksom det var over nå, men dengang ei :p
 
Ja her stikker det akkurat som nåler av og til
 
Godt å høre at det ikke bare er meg :p da er det vel ganske vanlig da.. men fy så vondt det er av og til :p
 
De siste dagene har jeg hatt en sånn vondt stikkende følelse i brystene..Vet jo at det er ting som skjer og at brystene gjør seg klar for melkeproduksjon osv, men kan ikke huske å hatt denne stikkingen i forrige svangerskap :p Er det noen av dere som har opplevd dette?
Det høres litt ut som sånn jeg får det etter fødslene hvis jeg fryser på puppene når melkeproduksjonen har startet.. Kanskje det hjelper å holde seg varm, evt begynne med ammeinnlegg i ull.
 
Det høres litt ut som sånn jeg får det etter fødslene hvis jeg fryser på puppene når melkeproduksjonen har startet.. Kanskje det hjelper å holde seg varm, evt begynne med ammeinnlegg i ull.


Ja, kanskje det har noe med at det begynner å bli kaldt å gjøre :) Får pakke puppene bedre inn :p hehe
 
Back
Topp