Stikk i livmoren

Snorkfrøken_83

Flørter med forumet
Hei damer. Har et par ganger opplevd et skikkelig stikk i livmoren. Kjennes ut som om det er der. Langt ned i magen i hvert fall. Det er såpass at jeg lager lyd eller sier «au» høyt. Noen som vet hva det er? Jeg er 6+6.
 
Jeg hadde det slik en periode sist jeg var gravid, ikke noe moro når man er ute blant folk! Det kan være fordi ting strekker på seg og vokser. :)
 
Livmoren som strekker seg og vokser. Hadde mye av det i min første graviditet, ikke så mye andre gangen, og nå kjenner jeg lite til det :p
 
Livmoren som strekker seg?
Jeg hadde det slik en periode sist jeg var gravid, ikke noe moro når man er ute blant folk! Det kan være fordi ting strekker på seg og vokser. :)
Livmoren som strekker seg og vokser. Hadde mye av det i min første graviditet, ikke så mye andre gangen, og nå kjenner jeg lite til det :p

Godt å høre at det sannsynligvis ikke er noe skummelt da. :D Jeg kan ikke huske at jeg hadde det i forrige svangerskap, men det er riktignok snart åtte år siden. :p:hilarious:
 
Har det, spesielt når jeg reiser meg fra liggende. Ekkelt!
Er vel bare ligamentsmerter?
 
Kjenner det i eggstokkene jeg, føles det ut som. Skikkelig stikk når jeg beveger meg noen ganger.
 
Her hater jeg å nyse, fordi det gjør vondt. Helt likt som med nr 1. Ting vokser og utvider seg, blir fort en del vondt:nailbiting:
 
Jeg har også mye strekkesmerter, spesielt når jeg nyser og jeg ikke rekker å stramme magen rett! :wacky: Ganske ubehagelig, men for min del også en betryggende bekreftelse på at kroppen jobber iherdig for å gi meg en baby i august :love017
 
Ligasmerter kan være skikkelig vondt til tider :inpain: Har kjent de ganske tidlig denne gangen, og kjenner de veldig igjen fra forrige graviditet
 
Back
Topp