Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Test 4 og 5 er tatt samme dag. Plutselig så kommer denVis vedlegget 339573
Vet ikke helt hva Letrozol er menEr det 26 som er positiv?
Slik ser mine ut. Ikke akkurat kjempe sterke streker, men jeg har jo eggløsning så....
Når på dagen tester du? Mine er ofte 0 på morgenen, men stiger utover ettermiddagen/kvelden.Godt å se, men mine er nede 0.10 og helt på 0.00, blir til at jeg tviler på at den er nær![]()
Når på dagen tester du? Mine er ofte 0 på morgenen, men stiger utover ettermiddagen/kvelden.

Jeg fikk positiv test 2 dager etter Premom mente jeg hadde eggløsning. Så den dukker nok oppMåler to ganger om dagen nå siden appene sier jeg nærmer meg. Egentlig tre siden jeg også bruker cb digital. De er temmelig like uansett når jeg tar de dessverre.![]()
Men vet det er kjedelig å vente..Mine streker blir aldri like sterke, men fikk smilefjes på digitalNoen som vil dele bilder av stigning/fremgang på el testene sine? Gjerne i premom om dere bruker det.
Mine er så lave får ofte null i utslag i premom. Lurer på om el er langt unna
Blir smågal av venting, er veldig utålmodig![]()
Ja, hadde ikke tenkt til å teste så tidlig, men fikk brått symptomer på el. Jeg spottet to uker før blødningen satte i gang, så mulig jeg var lengre i syklusen enn jeg troddeWow, high alle dagene jo![]()