Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri fått høyere enn 1.07 på Premom. Det ser litt lavt ut i forhold til resten her? Her er denne syklusen..

Avlesningene kan være feil, jeg vil laste opp testen under Andre-fanen siden permom-fanen kun er for deres egen merkevare premom kvantitative test, og du bruker heller ikke teststripsen easy @ home eggløsning.Mine streker blir aldri like sterke, men fikk smilefjes på digitalmistenker jeg også har kort LH topp så bør teste annenhver time nesten, den dagen den blir sterkere.
Jeg tror premom er riktig på dette, det ser ganske positivt ut for megJeg har aldri fått høyere enn 1.07 på Premom. Det ser litt lavt ut i forhold til resten her? Her er denne syklusen..
krysset fingrene!
EL skjer 12-36 timer etter positiv test, så da er det bare å legge inn aksjerVis vedlegget 339705
Her er mine de siste dagene! Noen som vet om EL er i dag siden testen er negativ igjen?
Vi har lagt inn aksjer daglig i snart 4ukerEL skjer 12-36 timer etter positiv test, så da er det bare å legge inn aksjer!
Fikk veeeeeldig forsinket EL (CD36!!), så det skal ikke stå på innsatsen her iaf
Jeg legger alltid testene inn i manuell modus, og tar alltid bilde to ganger for noen ganger så hender det at den registrerer ganske ulikt fra ett bilde til et annet. Masse lykke til