Sterkere bevegelser? :)

Qvini

Glad i forumet
Hvor lang tid tar det fra det begynne å kjenne de små boblene i magen som sprekker til det blir sterkere og tydeligere? Mistenker veldig sterkt at det er den lille som gir bevegelser, kg innbiller meg også at de er blitt litt sterkere!

Men hvor lang tid gikk det fra de kjente de første små tegnene til tydelige bevegelser? (Både nå og sist du gikk gravid) :)

Nå har jeg kjent noe svakt siden 13uker. Er nå 14+4 og i går føltes det mye "sterkere". :)
Veldig uventet å kjenne det så tidlig, forrige gang var jeg i uke 16 tror jeg.

Nå har jeg kjent noe svakt siden 13uker. Er nå 14+4 og i går føltes det mye "sterkere". :)
Veldig uventet å kjenne det så tidlig, forrige gang var jeg i uke 16 tror jeg.
Jeg er 16+5 idag å har kjent noe i ca en ukes tid :) gjerne når jeg har lagt meg å legger meg ned for å kjenne! Men sånt så de siste dagene har jeg gjerne kjent noe mens jeg har gjort andre ting også! Men det er liksom over i det jeg kjenner det nesten! Så jeg blir litt usikker! Derfor jeg gleder meg sånt til det første sparket der jeg tenker der det var et spark det! Haha

Kjente sommerfuglen i uke 11 :)
Men nå kjenner jeg det mye sterkere :) ikke sånn kjempe steker altså men det finnes ikke tvil :) jeg er nå 15+5 <3

Jeg er 16+5 idag å har kjent noe i ca en ukes tid :) gjerne når jeg har lagt meg å legger meg ned for å kjenne! Men sånt så de siste dagene har jeg gjerne kjent noe mens jeg har gjort andre ting også! Men det er liksom over i det jeg kjenner det nesten! Så jeg blir litt usikker! Derfor jeg gleder meg sånt til det første sparket der jeg tenker der det var et spark det! Haha
Tror det er fordi jeg vet hvordan det er, at jeg kjenner det så tidlig denne gangen. :) sist hoppet jeg liksom over sommerfuglene og rett på knips nesten! :p

Tror det er fordi jeg vet hvordan det er, at jeg kjenner det så tidlig denne gangen. :) sist hoppet jeg liksom over sommerfuglene og rett på knips nesten! :p
Hehe ja :) jeg kommer rett fra jordmor time nå, og fortalte henne hva jeg hadde kjent! Å hun var veldig sikker på at det var babyen :) fikk også høre hjerte å det lå rundt der jeg kjenner bevegelsene så da er det nok den jeg kjenner :) gleder meg bare til å kjenne det tydelig nå :) å ikke minst til mannen også kan kjenne det ❤️

Jeg kjente d litt for et par veker siden,men ikke noe nå på en stund:( håper jeg snart kjenner liv igjen:D

Back
Topp