18+1 i dag.
I natt dro jeg på legevakta, for jeg var sikker på at jeg hadde rier! Det var skikkelig vondt, og jeg tenkte at, «herregud, nå mister vi han».
Men nei, det stoppa når vi kom på legevakta.
Det hele begynte med at jeg plutselig fikk mageknip, og kastet opp.
Hadde en vond kynner når jeg våkna i dag også, men virker som det har roet seg.
Legen fant hjertelyd, fin urinprøve, fine blodprøver, CRP fin.
Ringte ei jordmor i dag, og hun sa jeg burde komme meg til legen i dag for å ta litt mere undersøkelser.
Men at siden dette er mitt 3 barn så er kynnere normalt. Men hun reagerte litt på intensiteten.
Kan jeg ha UVI eller lignende uten at man ser det på urinprøvene? Har levert 2 urinprøver de siste dagene som begge har vært fine.
Legen kunne jeg ikke komme til før i morgen, så jeg kjenner at jeg blir litt stressa
Flere som har erfaringer med vonde kynnere?
I natt dro jeg på legevakta, for jeg var sikker på at jeg hadde rier! Det var skikkelig vondt, og jeg tenkte at, «herregud, nå mister vi han».
Men nei, det stoppa når vi kom på legevakta.
Det hele begynte med at jeg plutselig fikk mageknip, og kastet opp.
Hadde en vond kynner når jeg våkna i dag også, men virker som det har roet seg.
Legen fant hjertelyd, fin urinprøve, fine blodprøver, CRP fin.
Ringte ei jordmor i dag, og hun sa jeg burde komme meg til legen i dag for å ta litt mere undersøkelser.
Men at siden dette er mitt 3 barn så er kynnere normalt. Men hun reagerte litt på intensiteten.
Kan jeg ha UVI eller lignende uten at man ser det på urinprøvene? Har levert 2 urinprøver de siste dagene som begge har vært fine.
Legen kunne jeg ikke komme til før i morgen, så jeg kjenner at jeg blir litt stressa
Flere som har erfaringer med vonde kynnere?