Sterke kynnere

Gullla

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
18+1 i dag.

I natt dro jeg på legevakta, for jeg var sikker på at jeg hadde rier! Det var skikkelig vondt, og jeg tenkte at, «herregud, nå mister vi han».
Men nei, det stoppa når vi kom på legevakta.
Det hele begynte med at jeg plutselig fikk mageknip, og kastet opp.

Hadde en vond kynner når jeg våkna i dag også, men virker som det har roet seg.

Legen fant hjertelyd, fin urinprøve, fine blodprøver, CRP fin.

Ringte ei jordmor i dag, og hun sa jeg burde komme meg til legen i dag for å ta litt mere undersøkelser.
Men at siden dette er mitt 3 barn så er kynnere normalt. Men hun reagerte litt på intensiteten.

Kan jeg ha UVI eller lignende uten at man ser det på urinprøvene? Har levert 2 urinprøver de siste dagene som begge har vært fine.
Legen kunne jeg ikke komme til før i morgen, så jeg kjenner at jeg blir litt stressa:(

Flere som har erfaringer med vonde kynnere?
 
Oj dette hørtes skremmende ut. Jeg hadde med forrige det jeg trodde var vonde kynnere i uke 31, som viste seg å være rier. De klarte å stoppe det da.

Har en del kynnere nå også men de er overhode ikke vonde.

Burde kanskje fått sendt urin til dyrking for å utelukke uvi helt?
 
Oj dette hørtes skremmende ut. Jeg hadde med forrige det jeg trodde var vonde kynnere i uke 31, som viste seg å være rier. De klarte å stoppe det da.

Har en del kynnere nå også men de er overhode ikke vonde.

Burde kanskje fått sendt urin til dyrking for å utelukke uvi helt?

Ja, jeg prøver å komme inn til legen i morgen. Så håper jeg at han tar meg på alvor:(
 
I mitt forrige svangerskap hadde jeg vonde kynnere gjennom hele svangerskapet. Var ingen forskjell på dem og rier verken i intensitet eller smerte. Eneste forskjell er at de gav seg fortere og var aldri regelmessige. Nå går jeg med nr 3 og har det slik daglig. Heldigvis bare 1 eller 2. De er sykt vonde men får heldigvis fort over. Håper det ikke er uvi med deg men at det bare er kroppen som jobber på ;)
 
Det skulle blitt utslag på på testene hvis du hadde hatt en uvi, så tviler nok på at du har det. De ville nok heller sendt den inn til dyrkning hvis du hadde hatt utslag på dem. Men kan være greit å ta en tur til legen for å få en full sjekk, for å utelukke at det ikke er noe annet som gjør at du får sterke kynnere. Krysser fingrene for at alt er bra og at det bare er kroppen som tuller litt ;)
 
Jeg har vonde kynnere, men de er ordentlig vonde først når jeg stresser mye. Har stort sett 10-50 kynnere per dag (var sånn med første ungen også... fødte lenge over termin).
 
Takk for svar:) Blei henvist til en ekstra ultralyd (selv om jeg har OUL om 2 uker), så det er litt greit. Sitter å tenker og kjører hodet på at det ene og det andre kan være galt inni der:banghead:
 
Back
Topp