Stemte magefølelsen på kjønn?

Ja, hadde rett i at det blir gutt, bortsett fra de ukene da jeg var bombesikker på at det måtte være to der inne pga alle de merkelige symptomene :D

Jeg hadde rett

Ja fikk bekreftet at det var jente og det var det magefølelsen sa. Den stemte på mine forrige to også. :)

Har hatt på magefølelsen hele tiden at det blir jente, mens alle tester (ringtesten, natrontesten, kinesisk fødselskart osv) sa gutt(til min samboers store glede). Men det ble jente gitt[emoji7][emoji173]️

Har vært flere ting som har gjort at jeg har trodd det var en jente. Men fordi samboer har to gutter fra før, har jeg tenkt at sjangsen var stor for at det var en gutt. I dag fikk vi vite at det er en frøken der inne, så magefølelsen stemte for meg :happy093

Har hatt guttefølelse, men det er nok mye fordi jeg har jente fra før og mannen ønsker seg gutt.... men, ser ut til at det er jente inni der

Var sikker på at jeg skulle få jente, men en natt drømte jeg at det ble gutt. Etter det tenkte jeg kun gutt, og på oul kunne jeg klart og tydelig se at det stemte❤

Magefølelsen min stemte ikke. Har forberedt meg på gutt, siden jeg var bombesikker på at det var det, men neida, her kommer det ei jente :p

Jeg hadde ikke noe spesiell magefølelse, jeg svingte veldig mellom gutt og jente.

Vi ble veldig glade da vi fant ut det var en lite jente i magen :Heartpink

Ja, Det vil jeg tørre og påstå at den gjorde, selv om jeg ikke så der så høyt [emoji6] for ved 2 anledninger så begynte jeg og stortere og pakke bort det rosa babytøyet for hadde en følelse på at jeg ikke trengte det.

Jeg følte det var jente, men det ble feil i hodet litt, for har alltid tenkt at jeg kom til å få to gutter (har en sønn). Men alle ul viser til jente :) så da stemte magefølelsen :)

Var sikker på at det skulle bli en jente, men her kommer det en lillebror :)
Har både gutt og jente fra før :)

Vi har valgt å ikke vite kjønn før fødsel, så svar kan jeg først gi i oktober :). Det som er rart er at jeg ikke har noen spesiell magefølelse av at det verken er en han eller en hun. Har hatt perioder hvor jeg har tenkt gutt og tilsvarende jente. Blir spennende!

Vi har valgt å ikke vite kjønn før fødsel, så svar kan jeg først gi i oktober :). Det som er rart er at jeg ikke har noen spesiell magefølelse av at det verken er en han eller en hun. Har hatt perioder hvor jeg har tenkt gutt og tilsvarende jente. Blir spennende!

Vi vet heller ikke kjønn. Forrige gang var jeg sikker på en gutt (visste ikke kjønn da heller) og det ble det. Denne gangen har jeg ingen følelse. Tror likevel på en gutt.

Back
Topp