Stemte magefølelsen på kjønn?

Så dere hadde innsett av egg når du allerede var gravid? [emoji44] så morro og så skummelt da! Gratulerer så mye og deg må jo være gullegget som klarte seg igjennom så mye pirking oppi der [emoji106][emoji13]

Jess! Stemmer! Utrolig skummelt å tenke på. Men godt vi ikke fant ut før i uke 10, for da kunne vi jo allerede se at det meste så ut til å være bra, mtp kroppsdeler osv :)

Jeg bare visste det ble en gutt første gang, og det ble det. Nå har jeg ingen følelse på det egentlig. Skal ikke vite kjønn, og gjorde det heller ikke forrige gang.

Jeg var skråsikker på gutt. Hele svangerskapet har så langt vært annerledes fra sist (med kommende storesøster) og følelsen har sakt gutt! På ultralyd i uke 14 kunne jordmor si veldig sikkert at det var en jente til. Ikke noe mellom beina der og hun var veldig sikker. Skal på ordinær ultralyd på fredag, så blir litt spennende å se om det fortsatt er en jente siden følelsen sier såå gutt.. [emoji85][emoji23] Samboer blir gal av meg som tviler og sier at "selvfølgelig har jordmor rett og det er ei jente..." [emoji28]

Har vært sikker på at det var 1 av hver. Men er visst to jenter [emoji4][emoji5] forrige gang var jeg 100% sikker på gutt og det ble gutt.

Med første var jeg sikker på at det var jente, men viste seg å være gutt :)

Denne gangen tenkte jeg gutt, og det er det :)

Ja, det stemte denne gangen også. Har 3 barn og magefølelsen har vært riktig da og. :)

Jeg var ganske sikker på at det var jente, men det er visst en gutt [emoji87][emoji5]

Det blir visst jente her, så den første magefølelsen stemte :)

Sist trodde jeg det var jente med det ble gutt.
Denne gangen har jeg vært kvalm, fått kviser og vært hormonell :D så da tenkte jeg dette er garantert jente og det var det :)

Jeg var skråsikker på gutt. Hele svangerskapet har så langt vært annerledes fra sist (med kommende storesøster) og følelsen har sakt gutt! På ultralyd i uke 14 kunne jordmor si veldig sikkert at det var en jente til. Ikke noe mellom beina der og hun var veldig sikker. Skal på ordinær ultralyd på fredag, så blir litt spennende å se om det fortsatt er en jente siden følelsen sier såå gutt.. [emoji85][emoji23] Samboer blir gal av meg som tviler og sier at "selvfølgelig har jordmor rett og det er ei jente..." [emoji28]
Hva sa o.ul?! Spennende å høre..

Med første var jeg overbevist om at det var gutt - delvis pga det så og si bare er gutter i mange ledd på mannens siste og babyen var ekstremt aktiv i magen. Ble derfor ganske så overraska etter babyen kom ut da det viste seg å være jente. Vi hadde altså valgt å ikke vite kjønn på forhånd. Har valgt det samme denne gangen å. Mye er sånn sett likt som med første, men babyen nå er noen hakk roligere. Siden magefølelsen min var så feil sist, så tror jeg ikke jeg har noe magefølelse denne gang - iallfall lytter jeg av erfaring ikke til den.... Veldig spennende blir det iallfall når fødselen er over denne gangen å, da vi får fasiten!! <3

Magefølelse på gutt sist, og det stemte. Ingen spesiell følelse denne gangen, men det kan se ut til at det blir jente

Magefølelsen min sa absolutt nada:p men både mamma og svigermor mente det ble gutt, og det blir det visst også☺️:Heartblue

Back
Topp