Stemte magefølelsen på kjønn?

B-gjengen

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Junilykke 2020 ♡
For dere som har fått vite det allerede? :)

Her har jeg tenkt jente hele veien, men brått i går fant hodet ut at det sikkert er en gutt [emoji14] Spennende og frustrerende å ikke vite :)

Fra jeg testet positivt fikk jeg en magefølelse på gutt, og den holdt seg der hele veien. Og ja, det blir en gutt :)

Ja, med denne. Med nr 1 var jeg sikker på at det var jente helt frem til oul [emoji23]

Vet ikke enda. Håper å få vite det på tirsdag. Men jeg føler at jeg får gutt, selv om vi har to jenter fra før og oddsene sier det er større sjangse for jente. :)

Hadde lyst på jente, men fra testen viste positivt så tenkte jeg på babyen som gutt. Og det stemte [emoji1]

Har hatt på følelsen at det er gutt hele tiden, og ja, det blir en gutt:happy:

Med min første hadde jeg jente følekse hele tiden, og ja, det ble jente.

Nå har jeg og hatt to vidt forskjellige svangerskap...Mye mulig derfor guttefølelsen slo til fort da formen ikke var som med nr.1

Hadde aldri noen magefølelse, men samboer ønsket seg så veldig en gutt! Og kalte prikken i magen han fra nesten dag 1! Og det ble en gutt :joyful:

noep! Tok fullstendig feil [emoji23] Men jeg ble jo rundlurt pga jeg trodde vi hadde ivf baby. Så skylder på det jeg [emoji23]

Jepp! Har hatt guttefølelse helt siden jeg fant ut av graviditeten :)

Nei haha :)

Virker sånn :)
Sander til jordmor på OUL at vi trodde det var jente, og hun var enig med oss.
Magefølelsen var basert på sædcelleteori, da :D

Har hatt følelse av gutt hele tiden, men vi venter en liten jente :-) Har både en jente og gutt fra før av og det her svangerskapet er mest likt det med sønnen min..

Stemte ikke. Trodde det skulle være jente, men er guttebaby i magen. Helt uten tvil

noep! Tok fullstendig feil [emoji23] Men jeg ble jo rundlurt pga jeg trodde vi hadde ivf baby. Så skylder på det jeg [emoji23]

Å? Hva skjedde siden det ikke var ivf baby? [emoji13]

Å? Hva skjedde siden det ikke var ivf baby? [emoji13]

Vi hadde plutselig klart det selv - 3 uker før uttak og innsettelse av egg... Heldigvis gikk det bra likavel!!

Det fant vi ikke ut før på ultralyd i uke 7 hvor det plutselig var en baby i uke 10 isteden. Og på de ukene skjer det jo MYE med fosteret så det var liten tvil om at dette IKKE var IVF fosteret.

Vi hadde plutselig klart det selv - 3 uker før uttak og innsettelse av egg... Heldigvis gikk det bra likavel!!

Det fant vi ikke ut før på ultralyd i uke 7 hvor det plutselig var en baby i uke 10 isteden. Og på de ukene skjer det jo MYE med fosteret så det var liten tvil om at dette IKKE var IVF fosteret.

Så dere hadde innsett av egg når du allerede var gravid? [emoji44] så morro og så skummelt da! Gratulerer så mye og deg må jo være gullegget som klarte seg igjennom så mye pirking oppi der [emoji106][emoji13]

Back
Topp