Stemetil

LSførstegangs

Glad i forumet
Hei, er det noen av dere son bruker stemetil mot kvalme? Har dere noen bivirkninger? Feks urolighet, kriblende bein, søvnløshet..? :-) :-/

Jeg brukte de i en periode, men kan ikke si at jeg hadde noen bivirkninger....

Første 2 dagene følte jeg ikke at de hjalp, men ble bedre. var fortsatt kvalm men de værste brekningene ble borte :)

skal ta de ved behov nå, men tar jeg 2 piller så føler jeg meg like kvalm så kvier meg litt for å knaske i meg resten :/

Jeg brukte de i en periode, men kan ikke si at jeg hadde noen bivirkninger....

Første 2 dagene følte jeg ikke at de hjalp, men ble bedre. var fortsatt kvalm men de værste brekningene ble borte :)

skal ta de ved behov nå, men tar jeg 2 piller så føler jeg meg like kvalm så kvier meg litt for å knaske i meg resten :/
Hvorfor like kvalm av 2 piller?

Hvorfor like kvalm av 2 piller?

Føler ikke at det hjelper, så tror jeg må bruke de mer sammenhengende for at de skal fungere... Tok typ 2 dager når jeg startet på de også før jeg følte at det hadde noen effekt...

Men fikk beskjed av jordmor om å trappe ned når jeg hadde fått "hentet" meg litt inn igjen og kun bruke ved behov :-) er mye bedre, men de dagene hvor formen ikke er på topp skulle jeg gjerne ønsker at jeg hadde noe som fungerte så skal høre med legen om han anbefaler noe annet...

Back
Topp