Stellevesker

Jeg ønsker helst en stelleveske som jeg kan bruke som vanlig veske senere. Men jeg har ikke funnet noen ennå. Av de som er stelleveske and that´s it så har jeg funnet en fra Tory Burch som var kul, og en fra Rebecca Minkoff:

image.jpg image.jpg

Jeg har denne fra smallstuff, og elsker den♡
Synes først og fremst at den ser veldig bra ut til å være stelleveske, men i tillegg er den delt inn i tre store rom som gjør det enkelt å få enkelt og praktisk system. :)

ImageUploadedByBV Forum1424364989.494708.jpg

Noen som har tips til stellevesker med glidelås? Synes alle er så åpne, og har hørt mange si at ting faller ut om du slenger veska i bilen eller oppå vogna osv.
Jeg tar også gjerne imot tips om gode stellevesker med glidelås. Av erfaring fra forrige gang var det veldig upraktisk å ikke kunne lukke veska skikkelig. Som regel har du tusen ting og baby i armene og stelleveska henger og slenger rundt omkring - da er det praktisk at det ikke gjør noe hvis den henger på hodet..

Hva gjør du når det regner, siden den ikke kan lukkes? Jeg ser liksom for meg at den blir så vidåpen når den henger over vognen?

Jeg må innrømme og si at jeg ikke er så veldig mye ute når det regner altså ;-) bruker den hver dag nå også, og gjort det i snart 2 år, og det har ikke vært noe problem. Jeg lukker aldri veskene mine, synes det bare er irriterende jeg. Hvis det begynner å regne kan den jo plasseres i kurven under vognen, som er vanntett ;-)

Sniker fra mai :)
Jeg har kjøpt Storksak Lucinda, den er stor, solid og elegant og med glidelås som mange av dere etterlyser. Jeg bruker den som vanlig veske nå før den blir stelleveske, og anbefaler den absolutt! Koster litt, men er i skinn og tåler masse!

Back
Topp