Stellevesker

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Ja, er på let etter noe fint og "classy"
Litt mer veske enn stelleveske liksom.. Dessuten når lillegutt skal over i sportsvogn, så er den vogna knall rød!! He he.. (Vi bor på landet, og der er det veldig praktisk med den fargen, når vi er ute på tur-da blir vi sett!)

Så hva skal dere ha? Tips ?:-)

Jeg har såååå lyst på stellevesken/sekken de viste på God morgen Norge forrige måned. Det er et norsk merke som heter kaos med ryggsekk stelleveske. Det som stopper meg er prisen på 1500,-, men det er den første jeg ser som sekk ;)
Dere som har barn fra før, var sekk funksjon et savn?

Jeg har såååå lyst på stellevesken/sekken de viste på God morgen Norge forrige måned. Det er et norsk merke som heter kaos med ryggsekk stelleveske. Det som stopper meg er prisen på 1500,-, men det er den første jeg ser som sekk ;)

Stellesekk har jeg aldri hørt om før:-) er det ikke mulig å henge den på vogna, men bære på ryggen bare? Det ser jeg ikke for meg til vårt bruk iallefall . :-)

Oooh, den var knallfin!! Akkurat sånn jeg har sett etter :) Litt dyr, men jeg lurer på om jeg nesten må unne meg den luksusen :P kan jo brukes av mannen også!

Oooh, den var knallfin!! Akkurat sånn jeg har sett etter :) Litt dyr, men jeg lurer på om jeg nesten må unne meg den luksusen :P kan jo brukes av mannen også!
Ikke sant! Ei venninne har bestilt den så jeg skal sjekke den ut før jeg eventuelt bestiller den. Hoho, jeg har så lyst på den i blå, og ja den kan definitivt brukes av mannen ;)

Ikke sant! Ei venninne har bestilt den så jeg skal sjekke den ut før jeg eventuelt bestiller den. Hoho, jeg har så lyst på den i blå, og ja den kan definitivt brukes av mannen ;)

Likte den både i blå og svart, men det var så store fargeforskjeller på bildene av den svarte! Jeg skal en tur til Oslo i april, så spørs om jeg må stikke innom en av retail-butikkene! Takk for tips, altså! :)

• Liker
Reactions: H&H
Har en simo stelleveske og en jeg kjøpte på salg for noen år siden... :) har brukt den som reiseveske til meg selv ;)

Noen som har tips til stellevesker med glidelås? Synes alle er så åpne, og har hørt mange si at ting faller ut om du slenger veska i bilen eller oppå vogna osv.

Back
Topp