Stellevesker :)

Kjøpt en fra jollyroom, ikke spes fin men tenkte litt på sambo når jeg kjøpte den og ikke minst pris. Pluss jeg har sånne kroker på vognen så kan bruke store vesker også vis jeg vil ha noe litt finereImageUploadedByBV Forum1424217869.046665.jpg

Hadde en skip hop dash deluxe sist, veldig fornøyd med den.Men er så godt brukt nå, at hankene er begynt å rakne, så kommer til å unne meg en ny! Blir nok denne her :)!
image.jpg

Da har jeg kjøpt meg Storksak Elizabeth i brun. Veldig fornøyd med den. Brukt den som vanlig veske mens jeg har vært i Trondheim noen dager, det er så god plass i den og mange lommer (tror jeg talte 17) så det blir jo forhåpentligvis god plass til stelleprodukter :D :D

disse sto jeg mellom.. god plass i begge virket det som! begge under 1000 om jeg ikke husker feil.
ble emmaljunga sin - kjæresten valgte og syntes vi måtte ha en som passet vogna. kjenner litt på at jeg angrer..

Vedlegg

• 1424813832777.jpg
    1424813832777.jpg
    41,2 KB · Visninger: 61
Hadde en skip hop dash deluxe sist, veldig fornøyd med den.Men er så godt brukt nå, at hankene er begynt å rakne, så kommer til å unne meg en ny! Blir nok denne her :)!
Vis vedlegget 104525

Denne har jeg fra storebror var baby. Superfonøyd :)

uff, jeg også vil ha en ny veske, da vi brukte den som fulgte med emmaljunga vogna sist. Ser mange fine, men synes de er litt dyre.. Håper jeg finner noe nå snart..

da skal jeg se litt om jeg finner noen :)

Back
Topp