Stellevesker :)

Lilly85

Gift med forumet
noen fine til under 1000 kr. hadde en men foret har sprukket. gubben mener jeg bare skal sy det sammen igjen men jeg vil ha ny :)

opp

Jeg skal ha en sort Samsonite stelleveske. Ikke verdens vakreste å se på, men stor og praktisk. :)

Der fins vel bagger med mange lommer en kan bruke, trenger vel ikke å bruke en stelleveske, føler egentlig at det meste til barn koster extra for vi som vordene mødre blir litt engstelige og må ha ting det står baby på, jeg tror du kan spare mye penger på en vanlig bagg :-)

Eg har aldri hatt bruk for egen stelleveske. Bruker bare en stor fin veske:p

Vi fikk vår stelleveske med på kjøpet da vi kjøpte emmaljunga vogna. Den tilhørende. Håper den er bra nok. :) Bare et tips hvis du ikke har kjøpt vogn enda.:)

jeg har vogn etter mi første men stelleveska har sprukkei foret inni

Åh har også lyst på ny stelleveske til neste mann. Jeg har en nå fra TFK men syns den er litt liten med bare et stort rom. Med snart to bleiebarn så ønsker jeg meg en god og romslig stelleveske med flere kjekke rom:). Ikke så mye tips til deg da men mer at jeg henger meg på;).

123849.jpeg

Har kjøpt denne :) (skip hop dash)

Vi kjøpte faktisk en Stokke veske, siden vi har Stokke Crusi. Mannen som valgte, syns det var greit. Jeg kan jo evt ta en av mine vanlige vesker også liksom :) Hvor mye plass trenger man egentlig?

Vi har kjøpt Brio sin stelleveske, siden den matchet Brio-vogna vi har kjøpt (og ikke så femi ut, i følge mannen)... :) God plass, og veldig grei inndeling med flere rom oppi. I tillegg kan den henge på vogna, uten å se malplassert ut. :)

Last edited:
Vurderer skip hop duo double deluxe eller skip hop grand central. Trenger ei som er litt større enn den jeg har. Jeg kommer til å ha to bleiebarn som trenger ekstra skift og bleier, og den jeg har nå synes jeg ikke er stor nok til ett barn.

Leter etter en fin en jeg også, men ikke funnet noe foreløpig. Hadde emmaljunga sin sist, men ønsker meg ny og enda freshere nå. Brukte veska masse sist gang, så den er ikke pen lengre.

Back
Topp