Stelleveske

Har en som jeg kjøpte med Vogna for 9 år siden kommer nok til å bruke den samme, ser ut som ny.. og funket ganske greit
 
Jeg kjøpte en brukt på Finn. Den er helt sort og ser nok mye mer moderne ut enn vogna som er fra 1984 :hilarious: (lurer på om det bare fulgte med nett da den var ny)
Veldig fornøyd så langt, er plass til veldig masse i den og jeg har pakket ned alt av klær til den første tiden på sykehuset i den allerede. :happy:
 
Jeg kjøpte den som tilhører vognen. Dyr, men samboer mente det ble mest riktig.. eventuelt så gadd han bruke tid på det :dead: jeg er ei som googler pris osv på alt før jeg handler.. men lot han bestemme der siden vesken virket grei i mine øyne. Er Emmaljunga NXT 90f den tilhører.
 
ble en stellesekk fra tinkafu her :)
 
Noen som har prøvd stellesekkene på vognen sin? Henger den greit? Kommer man borti mens man går? Synes det ser ut som sekkene henger litt mer utpå styret enn det bagen gjør, men nå har ikke jeg noen erfaring med dette. Har ikke fått noe vogn i hus enda så får ikke til å prøve selv..
 
Noen som har prøvd stellesekkene på vognen sin? Henger den greit? Kommer man borti mens man går? Synes det ser ut som sekkene henger litt mer utpå styret enn det bagen gjør, men nå har ikke jeg noen erfaring med dette. Har ikke fått noe vogn i hus enda så får ikke til å prøve selv..
Det lurer jeg på også :) Aner ingenting om dette, hadde nesten tenkt til å droppe stelleveske og bare gå for organizer på vogna og en sekk som jeg kan legge under vogna hvis jeg skal ha med mer, men vet ikke om det er naivt av meg :wacky:
 
Noen som har prøvd stellesekkene på vognen sin? Henger den greit? Kommer man borti mens man går? Synes det ser ut som sekkene henger litt mer utpå styret enn det bagen gjør, men nå har ikke jeg noen erfaring med dette. Har ikke fått noe vogn i hus enda så får ikke til å prøve selv..

Eg har kansellert kjøpet på tinkafu stellesekk. var ute på Barnas Hus og Testa sekken. Kjempe stor og romslig. Men ble for stor for min smak. Og tung selv når den var tom. Testa den ikke på vognen vi skal ha. Men syns den blir For stor å henge fra håndtak. Så nå må eg finne en litt mer passende. Vil fortsatt ha stellesekk. Bare ikke så stor. Trenge litt plass. Men ikke for en weekend tur. Hehe
 
Noen som har prøvd stellesekkene på vognen sin? Henger den greit? Kommer man borti mens man går? Synes det ser ut som sekkene henger litt mer utpå styret enn det bagen gjør, men nå har ikke jeg noen erfaring med dette. Har ikke fått noe vogn i hus enda så får ikke til å prøve selv..
Tinkafu sine sekker er store, men de har bilder på hjemmesiden sin av den på ulike vogner.
 
Noen som har prøvd stellesekkene på vognen sin? Henger den greit? Kommer man borti mens man går? Synes det ser ut som sekkene henger litt mer utpå styret enn det bagen gjør, men nå har ikke jeg noen erfaring med dette. Har ikke fått noe vogn i hus enda så får ikke til å prøve selv..

Ja, tinkafu sin er stor, men den er ikke i veien på emmaljuna edge i hvertfall. jeg digger min i sånn brun/cognac farge, god å ha på ryggen også :)
 
Back
Topp