Stelleveske

MammaKiwi

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Så... hvilken stelleveske har du valgt? Eller vurdere ? Og hvorfor?
Til de to andre hadde jeg en bag som fulgte med Brio vognen vi kjøpe i 2014. Veldig grei, lure lommer og ok til vårt bruk. Den ble solgt med vognen.
Denne gangen vil eg ha en litt mer stilig veske. Vurdere Tinkafu sin stellesekk eller Isoki stellesekk.

Noen som har prøvd stellesekk og stellebag?
 
Hadde stellesekk sist og syntes det var genialt! God og ha på ryggen, faller ikke av skulderen når du bærer babyen, god plass, mange lommer inni så det er enkelt å holde orden... Kjøpte på ebay sist og den funka veldig bra, men ser den er slitt etter 1år+. Den ble brukt stort sett hver dag.. Kikker på sekker på jollyroom men har ikke landet på en enda. Pappaen syntes foresten at sekk var kjekkere enn bag når det var hans tur i permisjon :p
 
Jeg har Stokke sin stellebag, 2018 modellen. Den kan brukes som ryggsekk også. To store rom, to mindre, en mini bag som fungerte som skillevegg og som også kunne tas ut. Veldig fornøyd med den. Kommer ikke til å kjøpe ny selv om vi har en annen vogn denne gangen.
 
Hadde stellesekk sist og syntes det var genialt! God og ha på ryggen, faller ikke av skulderen når du bærer babyen, god plass, mange lommer inni så det er enkelt å holde orden... Kjøpte på ebay sist og den funka veldig bra, men ser den er slitt etter 1år+. Den ble brukt stort sett hver dag.. Kikker på sekker på jollyroom men har ikke landet på en enda. Pappaen syntes foresten at sekk var kjekkere enn bag når det var hans tur i permisjon :p

Ja veldig godt poeng. Samboer her også foretrakk sekk nå når eg spurte han. Så gikk for tinkafu sin, den var litt sånn unisex. Den andre var litt mer feminin preg på. Takk for svar !
 
Jeg hadde egentlig lyst på stelleveske fra Emmaljunga, men synes de er litt dyre. Også skal vi ha hvit dypbag og grå sportsdel, så da blir det dobbelt så dyrt å gå for matchende stelleveske. Endte opp med å bestille denne fra Zalando: https://www.zalando.no/kidzroom-stelleveske-black-kii51h00l-q11.html som er svart og matcher understellet. Har også tenkt å kjøpe en enkel organizer til håndtaket og kanskje en Emmaljunga koppholder, selv om de også er litt dyre.
 
Jeg hadde egentlig lyst på stelleveske fra Emmaljunga, men synes de er litt dyre. Også skal vi ha hvit dypbag og grå sportsdel, så da blir det dobbelt så dyrt å gå for matchende stelleveske. Endte opp med å bestille denne fra Zalando: https://www.zalando.no/kidzroom-stelleveske-black-kii51h00l-q11.html som er svart og matcher understellet. Har også tenkt å kjøpe en enkel organizer til håndtaket og kanskje en Emmaljunga koppholder, selv om de også er litt dyre.

den var fin :happy: har du fått den hjem også? Fornøyd?
 
Ja, jeg har fått den hjem. Men vi reiste rett på hytta, så jeg har ikke fått «inspisert» den så nøye. Den virker lovende da, jeg tror jeg vil bli fornøyd med den:)
 
Jeg har stelleveske fra emmaljunga. Har svart vogn, både bag, sittedel og understell og valgte lounge black på veska. Den er 4 år gammel, brukt til 2 barn nesten daglig og ser like fin ut enda:) rommer utrolig mye, den har hemper som man kan bære i/tre inn på armen og skulderreim man kan ta over hodet/på skuldra. Den henger på kroker på styret, passer på at den ikke blir for tung selvfølgelig:) Jeg syns det er deilig å ikke må ha den på meg på ryggen når jeg er å går tur/handler osv, også har jeg mobil, nøkler og pengebok veldig tilgjengelig iom at den henger på styret:)
 
Jeg trenger også litt tips til stelleveske! Stellesekk er ikke aktuelt for meg, da jeg er av typen som foretrekker å ha veska hengende på styret på vogna så jeg lett kan rote etter det jeg trenger :hilarious:

Forrige gang hadde jeg Ryco expresso. Var akkurat passe stor! Og vil ha noe i samme størrelse denne gang. Den veska ble utslitt etter to år, så ble kasta. Tenkte jeg skulle prøve noe annet nå. Men synes noen av de virker for stor for meg... Så veldig usikker på hva jeg skal velge. Har også sett på Kidzroom stelleveske på nett, men tar i mot andre forslag!
 
Jeg trenger også litt tips til stelleveske! Stellesekk er ikke aktuelt for meg, da jeg er av typen som foretrekker å ha veska hengende på styret på vogna så jeg lett kan rote etter det jeg trenger :hilarious:

Forrige gang hadde jeg Ryco expresso. Var akkurat passe stor! Og vil ha noe i samme størrelse denne gang. Den veska ble utslitt etter to år, så ble kasta. Tenkte jeg skulle prøve noe annet nå. Men synes noen av de virker for stor for meg... Så veldig usikker på hva jeg skal velge. Har også sett på Kidzroom stelleveske på nett, men tar i mot andre forslag!

meg liker også å henge på styret og det kan man med stellesekk. Noen av dei, som den eg kjøpte, har med hengekroker eller hva det heter med.
Legger med et bilde fra nett.
 

Vedlegg

  • E9183ABA-9941-416C-9106-BBA55E684470.jpeg
    E9183ABA-9941-416C-9106-BBA55E684470.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 27
meg liker også å henge på styret og det kan man med stellesekk. Noen av dei, som den eg kjøpte, har med hengekroker eller hva det heter med.
Legger med et bilde fra nett.

Det er jo en smakssak, men for meg blir det for stort å ha hengende på styret på vogna. Jeg var veldig fornøyd med stelleveske sist og er bestemt på å ha det igjen :) Men den må ikke være for stor den heller...
 
Ja! Abrolutt must at stellesekken kan henges på vognen! Min stellesekk hadde hemper tilpasset til å henge på vogn. Om det ikke er med så har tinkafu billige hemper som kan henges og festes på det meste :)
 
Vi gikk for stokke sin stellebag da vi har kjøpt Stokke Trailz vognen, å jeg ikke fant noen andre stellevesker/bagger jeg likte! Syns den virker grei å rommer det vi trenger.
 
Back
Topp