Stelleveske

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har sett seg ut hva de vil ha, eller kanskje har kjøpt? :D
Har sett en del på det i det siste, finner ikke heeelt det jeg vil ha. Så får lete videre!
Jeg vil ha ei som ser litt ut som vanlig veske, men samtidig nøytral nok til at samboeren vil ha den med seg :p Er litt svak for merker og, husker jeg ville ha ei fra Prada for noen år siden etter å ha sett at noen på YouTube hadde det. Det blir nok ikke det nå da, litt i dyreste laget :hilarious:
Hva vil dere ha? :)
 
Jeg har kjøpt den fra Stokke som hører til Stokke trailz! Syntes den er nøytral og fin. Ser mer ut som en veske/skulderbag enn skikkelig stelleveske som så mange andre:)
 
  • Liker
Reactions: mto
Kaos sin stellesekk er fin synst eg. Eg kommer aldri til å gå tilbake til veske etter at eg har brukt sekk, så mykje meir praktisk
 
Vi har Emmaljunga sin, som hører til vogna, fra førstemann. Er vel en typisk stelleveske og ikke noe fancy greier, men er så nøytral at den passer til både meg og mannen. God plass og fin inndeling inni så man finner det man skal ha uten å måtte tømme hele veska :)
 
  • Liker
Reactions: mto
Jeg har kjøpt den fra Stokke som hører til Stokke trailz! Syntes den er nøytral og fin. Ser mer ut som en veske/skulderbag enn skikkelig stelleveske som så mange andre:)
Vurderer også den, skal ha trailz. Men er ikke helt solgt på den enda. Blir nok den om jeg ikke finner noe annet da :)
Ellers liker jeg noen fra Storksak
 
Vi kommer nok til å gå for sekk, mannen ville heller ha det enn veske. :rolleyes:
 
Vi kommer nok til å gå for sekk, mannen ville heller ha det enn veske. :rolleyes:
Jeg vil ikke ha sekk, går ut fra det er det pappaen ville valgt om han skulle velge helt selv :p Men han godtar det så lenge det ikke er helt dameveske, bryr seg ikke så mye om utstyr, så jeg er heldig med å få velge nesten alene! Skjønner at sekk er mer praktisk å ta med seg, men synes selv det er bedre organiseringsmuligheter i vesker :p
 
Vi går for stelleveska jeg har etter forrige Emmaljunga vogn, den er sort så jeg tenker den passer uansett hva vi lander på slags vogn:)
 
  • Liker
Reactions: mto
Jeg vil ikke ha sekk, går ut fra det er det pappaen ville valgt om han skulle velge helt selv :p Men han godtar det så lenge det ikke er helt dameveske, bryr seg ikke så mye om utstyr, så jeg er heldig med å få velge nesten alene! Skjønner at sekk er mer praktisk å ta med seg, men synes selv det er bedre organiseringsmuligheter i vesker :p
Enig! Jeg kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å gå rundt på kjøpesenter eller i marka med sekk og vogn.. Da passer det bedre med en stelleveske som henger på vogna:) Stelleveska fra Stokke kan jo faktisk brukes som sekk også!
 
Enig! Jeg kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å gå rundt på kjøpesenter eller i marka med sekk og vogn.. Da passer det bedre med en stelleveske som henger på vogna:) Stelleveska fra Stokke kan jo faktisk brukes som sekk også!
Stellesekken kan også henge på vogna :happy:
 
Enig! Jeg kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å gå rundt på kjøpesenter eller i marka med sekk og vogn.. Da passer det bedre med en stelleveske som henger på vogna:) Stelleveska fra Stokke kan jo faktisk brukes som sekk også!
Sekken kan henges på vogn, så det er ikke noe problem. I tillegg håper jeg vi kan få båret en del, og da er veske upraktisk. :)
 
Jeg vil ikke ha sekk, går ut fra det er det pappaen ville valgt om han skulle velge helt selv :p Men han godtar det så lenge det ikke er helt dameveske, bryr seg ikke så mye om utstyr, så jeg er heldig med å få velge nesten alene! Skjønner at sekk er mer praktisk å ta med seg, men synes selv det er bedre organiseringsmuligheter i vesker :p
Her har mannen sterke meninger, han bare kommer ikke med dem før etter noe er anskaffet. :facepalm: Så tar en ting av gangen, presenterer mulighetene og tar det som kommer. :p Nå var det altså stelleveske vs. sekk. Og for meg er det ikke så farlig, det viktigste er at vi begge er komfortable med utstyret vi har. :)
 
Her har mannen sterke meninger, han bare kommer ikke med dem før etter noe er anskaffet. :facepalm: Så tar en ting av gangen, presenterer mulighetene og tar det som kommer. :p Nå var det altså stelleveske vs. sekk. Og for meg er det ikke så farlig, det viktigste er at vi begge er komfortable med utstyret vi har. :)
Veldig upraktisk å komme med innspill etter noe er innkjøpt :hilarious:
 
Har den fra Stokke fra sist svangerskap, passer til vognen og kommer til å bruke det igjen
 
Har den fra Stokke fra sist svangerskap, passer til vognen og kommer til å bruke det igjen
Hvordan synes du den er inni? Mye lommer? Finner ingen bilder :hilarious: Kanskje den står til utstilling i butikk sånn at det går an å se i den
 
Back
Topp