Jeg trenger tips til stellevesker. Har null erfaring med det fra før av og aner ikke hva jeg skal se etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trenger tips til stellevesker. Har null erfaring med det fra før av og aner ikke hva jeg skal se etter
Jeg har kjøpt Stokke vognen, og der syns jeg stellevesken som kan kjøpes til er veldig fin. Liker også at den matcher vognen og gir et helhetlig uttrykk. Det kan jo være en idé og sjekke om vognen du har kjøpt har egen stelleveske?
Hvilken emmaljunga-veske er det du ser på?Jeg finner ingen bilder av hvordan emmaljunga-veska er, mer enn på utsiden. Og har ingen butikker i nærheten som kan sjekkes ut heller. Så syntes det er vanskelig..
Jeg har solgt min, og hadde dessverre ikke tatt bilde av innsiden. Det er et glidelås rom inni, og kanskje fire mindre rom... Ganske god stelleveske, brukte alltid den til vogna, syntes det så best utJeg finner ingen bilder av hvordan emmaljunga-veska er, mer enn på utsiden. Og har ingen butikker i nærheten som kan sjekkes ut heller. Så syntes det er vanskelig..
Tinkafu square sekken har åpning som forblir åpen av seg selv, i tillegg til 7 lommer på innsiden og 5 på utsiden er den vi har. Ja den koster, men vi har brukt den hver dag i 2 år nå, og den ser fortsatt ny ut, mannen går like gjerne med den på ryggen som meg, og den har plass til alt vi måtte ønske oppi der, av ting til både storesøster og kommende lillebror verdt hver en kroneSekk virker praktisk , men mange av de er så dyre. I tillegg liker jeg at det er mange smålommer inni, og stor og "stødig " åpning slik at det er lett å finne det man trenger. Ei veninne har sekken fra kaos, den ser ut som om bare har et stort rom i hovedrommet +slapp åpning..
Jeg synes storsak sine er fine ,de fås kjøpt til ok priser brukt. Har samtidig en fra førstemann som jeg betalte rundt 1000 kroner for da ,den er fra eloide details ,og er egentlig både fin og har god kvalitet (ser knapt slitt ut etter to barn). Er lei av den utseendemessig, men tror jeg får holde på den.
Stokke sine er fine da, spesielt hvis man har matchende vogn.
Redigert: Denne https://www.lilleprinsen.no/produkt/elodie-details-stelleveske-black-edition/ har jeg. Lei ,men fornøyd
Ja, jeg har sett det finnes noen med god åpning, men ikke funnet noe på bruktmarkedet. Synes det er vanskelig å forsvare dyr sekk når jeg har veske fra før. Bruker stort sett vogn, så da er jo veske greit.Tinkafu square sekken har åpning som forblir åpen av seg selv, i tillegg til 7 lommer på innsiden og 5 på utsiden er den vi har. Ja den koster, men vi har brukt den hver dag i 2 år nå, og den ser fortsatt ny ut, mannen går like gjerne med den på ryggen som meg, og den har plass til alt vi måtte ønske oppi der, av ting til både storesøster og kommende lillebror verdt hver en krone
Den skal Eg og kjøpeDenne