Stelleveske

Magespiren

Elsker forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Junilykke 2022
Augustbarna2024
Jeg trenger tips til stellevesker. Har null erfaring med det fra før av og aner ikke hva jeg skal se etter :playful:
 
Jeg trenger tips til stellevesker. Har null erfaring med det fra før av og aner ikke hva jeg skal se etter :playful:

Jeg har kjøpt Stokke vognen, og der syns jeg stellevesken som kan kjøpes til er veldig fin. Liker også at den matcher vognen og gir et helhetlig uttrykk. Det kan jo være en idé og sjekke om vognen du har kjøpt har egen stelleveske?
 
Jeg skal ha Bugaboo sin stelleveske :)
 
Jeg har hatt en fra storksak, den som hørte til emmaljunga vogna, easygrow mama stelleveska og den jeg fikk fra skoringen.

Brukte dem litt om hverandre avhengig av hva jeg skulle og hvor mye/hva jeg skulle ha med.

Tror jeg vil ha ryggsekk neste gang.
 
Jeg har kjøpt Stokke vognen, og der syns jeg stellevesken som kan kjøpes til er veldig fin. Liker også at den matcher vognen og gir et helhetlig uttrykk. Det kan jo være en idé og sjekke om vognen du har kjøpt har egen stelleveske?

Jeg finner ingen bilder av hvordan emmaljunga-veska er, mer enn på utsiden. Og har ingen butikker i nærheten som kan sjekkes ut heller. Så syntes det er vanskelig..
 
Jeg finner ingen bilder av hvordan emmaljunga-veska er, mer enn på utsiden. Og har ingen butikker i nærheten som kan sjekkes ut heller. Så syntes det er vanskelig..
Hvilken emmaljunga-veske er det du ser på?

Jeg har denne fra før, så kan hvert fall prøve å beskrive innsiden, hvis du vil. Jeg vet at emmaljunga har oppdatert akkurat denne modellen siden jeg fikk min (slutten av 2017/begynnelsen av 2018), men det virker som eneste endring er at de har lagt til lommer på utsiden av veska.
17FE2B2B-C5E6-4C6D-A71C-63362C1399C4.png
 
Jeg finner ingen bilder av hvordan emmaljunga-veska er, mer enn på utsiden. Og har ingen butikker i nærheten som kan sjekkes ut heller. Så syntes det er vanskelig..
Jeg har solgt min, og hadde dessverre ikke tatt bilde av innsiden. Det er et glidelås rom inni, og kanskje fire mindre rom... Ganske god stelleveske, brukte alltid den til vogna, syntes det så best ut :)
 
Anbefaler stellesekk jeg :) det er utrolig deilig å ikke måtte ha noe hengende fra den ene skulderen, dinglende ned på hofta, gjerne med baby i den andre armen/bilstolen hengende i armen.
Vi har stellesekken fra Tinkafu, og er storfornøyd med den (hatt den i 2 år nå). Men det finnes også fra Kaos, Storksak osv :)
 
Jeg har denne bare i blå, synes den er veldig praktisk. Både lommer som passer til å putte bleier og våtservietter neddi, stor sidelomme med glidelås der jeg bruker å legge bytteklær neddi og lomme med glidelås forran for å ha telefon, bilnøkler osv. Veldig fornøyd :D
 

Vedlegg

  • 276603_44950.jpg
    276603_44950.jpg
    19,5 KB · Visninger: 14
Sekk virker praktisk , men mange av de er så dyre. I tillegg liker jeg at det er mange smålommer inni, og stor og "stødig " åpning slik at det er lett å finne det man trenger. Ei veninne har sekken fra kaos, den ser ut som om bare har et stort rom i hovedrommet +slapp åpning..

Jeg synes storsak sine er fine ,de fås kjøpt til ok priser brukt. Har samtidig en fra førstemann som jeg betalte rundt 1000 kroner for da ,den er fra eloide details ,og er egentlig både fin og har god kvalitet (ser knapt slitt ut etter to barn). Er lei av den utseendemessig, men tror jeg får holde på den.

Stokke sine er fine da, spesielt hvis man har matchende vogn.

Redigert: Denne https://www.lilleprinsen.no/produkt/elodie-details-stelleveske-black-edition/ har jeg. Lei ,men fornøyd :)
 
Sekk virker praktisk , men mange av de er så dyre. I tillegg liker jeg at det er mange smålommer inni, og stor og "stødig " åpning slik at det er lett å finne det man trenger. Ei veninne har sekken fra kaos, den ser ut som om bare har et stort rom i hovedrommet +slapp åpning..

Jeg synes storsak sine er fine ,de fås kjøpt til ok priser brukt. Har samtidig en fra førstemann som jeg betalte rundt 1000 kroner for da ,den er fra eloide details ,og er egentlig både fin og har god kvalitet (ser knapt slitt ut etter to barn). Er lei av den utseendemessig, men tror jeg får holde på den.

Stokke sine er fine da, spesielt hvis man har matchende vogn.

Redigert: Denne https://www.lilleprinsen.no/produkt/elodie-details-stelleveske-black-edition/ har jeg. Lei ,men fornøyd :)
Tinkafu square sekken har åpning som forblir åpen av seg selv, i tillegg til 7 lommer på innsiden og 5 på utsiden :) er den vi har. Ja den koster, men vi har brukt den hver dag i 2 år nå, og den ser fortsatt ny ut, mannen går like gjerne med den på ryggen som meg, og den har plass til alt vi måtte ønske oppi der, av ting til både storesøster og kommende lillebror :) verdt hver en krone :)
 
Har stelleveske fra Stokke som jeg brukte masse da gutten min var liten. Fikk plass til alt jeg trengte oppi og mener det er lommer i den så jeg fikk laget et visst system :) Da vi begynte å fly til besteforeldre, kjøpte jeg stelleveske. Det var mye kjekkere å ha på flyplass, både med tanke på at den sitter godt på ryggen fremfor en veske som dingler rundt omkring, og at den er enda større en stelleveska, så fikk god plass til å legge yttertøy og litt ekstra ting oppi i forhold til hva som fikk plass i stellebagen. :) Mener den stellesekken jeg har er den tinkafu classic. Den er veldig stor, men jeg synes det er kjekt. Får plass til masse! Men ja, første kommentar fra mora til samboer da vi kom frem var «åh, haha, se på den store sekken!» Så ja.. Men ho er alltid negativ til det jeg gjør og velger. Sånn standard «svigermor» :wacky:
 
Jeg har grå Lassig stelleveske. Mannen var tydelig på at viss han skulle bruke stelleveske ble det ikke noe som så ut som vanlig veske, det tok ikke han i :p Så da var det å velge en som ikke var for femi. Jeg er kjempe glad i stellevesken. Den var dyr, men har så mange rom, lett å finne frem i, stor åpning, egen flaskeholder osv. Jeg pakker stellevesken en gang og så kan den brukes. Ligger alltid et skift, bleie, våtserviett, leke oppi. Slik at viss vi plutselig skal ut kan vi bare ta den med og alt vi trenger er der:happy:
Den ble kjøpt i 2016 og er like fin i dag:happy:
 
Jeg har kjøpt brukt stellesekk fra kaos, den ser veldig greit ut. Har ellers ei stelleveske fra forrige gang i skinn fra storksak som også kan brukes.
 
Tinkafu square sekken har åpning som forblir åpen av seg selv, i tillegg til 7 lommer på innsiden og 5 på utsiden :) er den vi har. Ja den koster, men vi har brukt den hver dag i 2 år nå, og den ser fortsatt ny ut, mannen går like gjerne med den på ryggen som meg, og den har plass til alt vi måtte ønske oppi der, av ting til både storesøster og kommende lillebror :) verdt hver en krone :)
Ja, jeg har sett det finnes noen med god åpning, men ikke funnet noe på bruktmarkedet. Synes det er vanskelig å forsvare dyr sekk når jeg har veske fra før. Bruker stort sett vogn, så da er jo veske greit.
 
Jeg er også på jakt etter. Og selv om det er bra med stor sekk, så synes jeg den fra tinkafu bare ser så diger ut. Og jeg hadde en diger en forrige gang, og vil ikke ha en så stor nå.
Vognen er blå med skinndetaljer, så jeg håpte på å finne en i skinn, farge cognac/brun. De har en del på zalando, og de var ikke så ille i pris, men vet ikke helt om jeg likte utseende så godt. Så jeg leter videre :p
 
Nå bestilte jeg denne på impuls:bag:
Men syntes den var fin, og så var det fin pris! Ser den er omtrent dobbelt så dyr på andre nettbutikker.
 

Vedlegg

  • 6A6C6A2D-0FC0-41DD-82D3-5CF8A92A3E51.png
    6A6C6A2D-0FC0-41DD-82D3-5CF8A92A3E51.png
    57,4 KB · Visninger: 62
Back
Topp