Den er veldig fin. Bor ganske nærme Vidas babynest så var borte å henta den. De har veldig mye fint!Den skal Eg og kjøpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig fin. Bor ganske nærme Vidas babynest så var borte å henta den. De har veldig mye fint!Den skal Eg og kjøpe
Åhhhh... Vurderer sengekanten ogDen er veldig fin. Bor ganske nærme Vidas babynest så var borte å henta den. De har veldig mye fint!
Denne
Nå bestilte jeg denne på impuls
Men syntes den var fin, og så var det fin pris! Ser den er omtrent dobbelt så dyr på andre nettbutikker.
Hva heter denne? Hvordan er den i størrelse?Jeg endte opp med å sende tilbake den jeg bestilte på jollyroom, for jeg falt pladask for denne da jeg var i en barnebutikk tidligere i uken
Så nå er den bestilt, og på vei Den har ryggsekk-reimer bakpå og såg veldig praktisk ut
Den heter Lässig Goldie backpack og var passe stor synes jeg jeg skal finne link til deg, de har dette merket på zalando. Og mange var på tilbud nå denne finnes også i en større variant, en "tvillingmodell" som også ser veldig greit ut hvis man liker den større.Hva heter denne? Hvordan er den i størrelse?
Den heter Lässig Goldie backpack og var passe stor synes jeg jeg skal finne link til deg, de har dette merket på zalando. Og mange var på tilbud nå denne finnes også i en større variant, en "tvillingmodell" som også ser veldig greit ut hvis man liker den større.
Her er link:
https://www.zalando.no/laessig/
hadde utrolig mye fint! Aldri sett de før jeg tilfeldigvis var innom den butikkenLässig er kult, er et tysk merke jeg ser ganske ofte. Får se hva jeg går for, tendenserer mot Emmaljunga original, men mange andre fine og praktiske... Hmmmm
Denne
sniker. Er det stellematte med denne sekken? Har sett på den. Kjempefin.
Nei dessverre!