Stelleveske


Sniker fra desember :) Den var sjukt fin! Har lett etter stellesekk nemlig ;) Vi bor i Danmark og går mye + at vi har tenkt å bruke endel bæresjal. Til og med mannen likte denne, så må nesten bare bestille tenker jeg :D Akkurat nå er jo kronekursen ganske grei for oss, så kan jeg bare sende den hjem til mamma foreløbig :D
 
Fikk tinkafu stellesekken min idag, den var stor - ikke så stor som jeg synes det så ut på bildene. Men så fin at denne trenger man ikke bare bruke til stellesekk :woot: denne blir perfekt for oss som skal reise til sivgers med den lille i desember, slipper hundre forskjellige håndbagasjer :hilarious: nok med baby og hund :facepalm:
 
Jeg er fortsatt litt usikker på hva vi skal bruke som stelleveske denne gangen. Vi har en emmaljunga-veske fra 2017/2018, men får se om jeg bruker den igjen. Den er helt grei, men ikke noe spesielt. Kanskje blir det en annen veske jeg har liggende som blir aktuell. Er mange fine stellevesker der ute, men det frister ikke så mye å bruke 1000kr -+ på en ny veske. Har dog sett litt på skip hop duo signature, men usikker på hvordan det funker å henge den på NXT90.
 
Jeg endte opp med å sende tilbake den jeg bestilte på jollyroom, for jeg falt pladask for denne da jeg var i en barnebutikk tidligere i uken :hilarious:
Så nå er den bestilt, og på vei:shy: Den har ryggsekk-reimer bakpå og såg veldig praktisk ut☺️
 

Vedlegg

  • 73659C3B-203B-4D1A-B193-A6FCD9837E60.png
    73659C3B-203B-4D1A-B193-A6FCD9837E60.png
    61,4 KB · Visninger: 40
Jeg endte opp med å sende tilbake den jeg bestilte på jollyroom, for jeg falt pladask for denne da jeg var i en barnebutikk tidligere i uken :hilarious:
Så nå er den bestilt, og på vei:shy: Den har ryggsekk-reimer bakpå og såg veldig praktisk ut☺️
Hva heter denne? Hvordan er den i størrelse?
 
Hva heter denne? Hvordan er den i størrelse?
Den heter Lässig Goldie backpack og var passe stor synes jeg :hilarious: jeg skal finne link til deg, de har dette merket på zalando. Og mange var på tilbud nå:) denne finnes også i en større variant, en "tvillingmodell" som også ser veldig greit ut hvis man liker den større.

Her er link:
https://www.zalando.no/laessig/
 
Den heter Lässig Goldie backpack og var passe stor synes jeg :hilarious: jeg skal finne link til deg, de har dette merket på zalando. Og mange var på tilbud nå:) denne finnes også i en større variant, en "tvillingmodell" som også ser veldig greit ut hvis man liker den større.

Her er link:
https://www.zalando.no/laessig/

Den var kjempe fin :D jeg tenker å skaffe meg en stellesekk selv, virker veldig praktisk. Får se hvilken jeg ender opp med :)
 
Lässig er kult, er et tysk merke jeg ser ganske ofte. Får se hva jeg går for, tendenserer mot Emmaljunga original, men mange andre fine og praktiske... Hmmmm :D
 
Ja, de
Lässig er kult, er et tysk merke jeg ser ganske ofte. Får se hva jeg går for, tendenserer mot Emmaljunga original, men mange andre fine og praktiske... Hmmmm :D
hadde utrolig mye fint! Aldri sett de før jeg tilfeldigvis var innom den butikken :D
 
Hadde stelleveske som søstra mi fikk låne. Den tror jeg ikke jeg får tilbake. Den måtte jeg sy inni, da foret rakna. Jeg ønsker meg en stellesekk denne gangen. De ser så praktiske ut.
 
Back
Topp