Er ikke så mange som bryr seg så veldig oppi stelleveska, da, ser jeg!
Greit nok det. Husker bare jeg slepte rundt på den utrolig kjedelige stelleveska jeg fikk i gave i løpet av svangerskapet, og ble helt deprimert av at den ødela looken til både meg og barnevogna. Hehe. Ikke var den superpraktisk heller. Humøret letta betraktelig da jeg bestemte meg for å være så uøkonomisk at jeg kjøpte ei ny jeg likte bedre.
Jeg har sett på den stellesekken til Kaos da. Sist gang brukte jeg mye ryggsekk sjøl i forbindelse med bæring. Men jeg tenker at jeg heller kan bruke dagstursekken min heller enn å kjøpe en sekk til. Mulig jeg hadde tenkt annerledes, om jeg syntes den var finere og den var litt billigere.
Har fra forrige gang, den fulgte med vogna og kommer til å bruke den denne gangen også. Ser virkelig ikke vitsen med å bruke masse penger på en stelleveske (men det er meg da). Trenger jeg mer plass hvis vi skal bort en dagstur eller slikt, så bruker jeg sekk.
Ser ikke poenget med å bruke penger på vesker generelt heller, kanskje?
Jeg er et veldig praktisk anlagt menneske.. Men akkurat vesker, det liker jeg er fint...
Jeg vurderer dog, om jeg ikke finner noen som er bedre, å bruke ei litt avdanka skinnveske jeg har brukt som weekendbag noen ganger. Må bare kjøpe kroker til å henge den på vogna.
Frøknaa :) skrev:
Jeg endte opp med bugaboo sin stelleveske. Den har ikke det mest spennende designet, men veldig greit at den bare kan klipses rett på vogna.
Synes ikke de behøver være så spennende i designet. Men "ikke stygge" og praktiske, og litt fine.
Har sett på Bugaboo sjøl.
Vurderer også Storksak Noa og tenkte jeg måtte se på SkipHop.
Så at Easygrow hadde stellevesker i skinn også.. Nesten litt frista, men usikker på om jeg synes det er litt for jålete.