Stelleveske

https://m.babyshop.no/storksak-diap...Q2khTki7PPkOzSLD9hm00mpx4yRXRXdxoCI3gQAvD_BwE

Jeg har kjøpt denne. Ville helst kjøpt den samme typen i skinn men tenkte praktisk sett at det ble dumt når man går med vogn i regnvær og sånn, at den fort blir litt stygg, samt kan komme flekker på skinnet hvis man søler noe på den.
Denne jeg bestilte er vanntett og stellematte som fulgte med er genial med lommer til bleie og våtservietter.
Blåfargen inni er finere i virkeligheten enn på bildet syns jeg.
 
https://m.babyshop.no/storksak-diap...Q2khTki7PPkOzSLD9hm00mpx4yRXRXdxoCI3gQAvD_BwE

Jeg har kjøpt denne. Ville helst kjøpt den samme typen i skinn men tenkte praktisk sett at det ble dumt når man går med vogn i regnvær og sånn, at den fort blir litt stygg, samt kan komme flekker på skinnet hvis man søler noe på den.
Denne jeg bestilte er vanntett og stellematte som fulgte med er genial med lommer til bleie og våtservietter.
Blåfargen inni er finere i virkeligheten enn på bildet syns jeg.

Den var fin!
Lurt tenkt det med skinnveske i norsk vær.... Det hadde ikke jeg tenkt over. Ble litt i tvil om coatet bomull fra camcam er så lurt også, nå...
 
Jeg hadde definitivt gått for Stellesekk om jeg skulle valgt idag.
 
Denne fikk jeg til bursdagen fra mannen (valgt selv)
Høstbaby, da må jeg jo ha brun veske :joyful:
Sist brukte jeg den som fulgte med vogna, men den var veldig liten og upraktisk, så håper jeg blir fornøyd med denne. Liker lommene på framsiden så jeg kan ha nøkler, mobil og lommeboka lett tilgjengelig. :thumleft
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190826-232048.jpg
    Screenshot_20190826-232048.jpg
    15 KB · Visninger: 10
https://m.babyshop.no/storksak-diap...Q2khTki7PPkOzSLD9hm00mpx4yRXRXdxoCI3gQAvD_BwE

Jeg har kjøpt denne. Ville helst kjøpt den samme typen i skinn men tenkte praktisk sett at det ble dumt når man går med vogn i regnvær og sånn, at den fort blir litt stygg, samt kan komme flekker på skinnet hvis man søler noe på den.
Denne jeg bestilte er vanntett og stellematte som fulgte med er genial med lommer til bleie og våtservietter.
Blåfargen inni er finere i virkeligheten enn på bildet syns jeg.

Den var fin å se på og i tillegg praktisk :)
 
Er veldig glad i vesker og kjøpte derfor ei vanlig, mellomdyr veske som gravidgave til meg selv før i år :p tre store lommer i den + 4 små.
Kommer jo til å måtte slepe rundt på mye de neste 2 årene og er ikke fan av de typiske stelleveskene. Har fra før av en stellesekk fra forrige gang som jeg kommer til å bruke når vi skal på tur :)
 
Vi kjøpte stelleveske, aner ikke hvilket merke, men den virker å være funksjonell. Pen nok, men mørkeblå og ikke alt for feminin sånn at sambo også orker å være ute med guttungen uten at han føler at stellevesken er for feminin for han :p
 
Vi fikk med tilhørende stelleveske fra Emmaljunga når vi kjøpte vogn. Tenkte å prøve den først og heller bytte den ut om den ikke funker for oss:happy:
 
Jeg har jo laget et "babybudsjett" (jeg også - etter inspirasjon fra brukere her i gruppen! :) ), der jeg har tasta inn hva ting koster til fullpris, også laga ei kolonne med hva vi fikk det til. Som en inspirasjon til å kjøpe ting lett brukt og billig, rett og slett.

Mannen satt og kikka på den i går og kommenterte på pengebruken så langt.
Så så han linja med "stelleveske 1000 kr" (det var ett av punkta der jeg bare satt en pris..).
"DET behøver vi vel ikke bruke 1000kr på?!" var hans kommentar.
"Nei, sikkert ikke", svarte jeg.
Men kan være vi gjør det likevel. :p
 
Back
Topp