Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker tankegangen dinDet var akkurat det jeg tenkte den har vært flittig brukt med førstemann, og blir flittig brukt denne gangen også. Hvis man tar prisen delt på antall dager i bruk så blir den ikke dyr. Hvis man deler på antall timer man er ute med den så blir det enda billigere
Jaggu fikk jeg ikke sekken på posten i dag! Ser fin ut, med masse lommer og plass til flasker og annet stæsj.
Men ser for meg at jeg bare kommer til å bruke stelleveske i det daglige, den er jo så praktisk og lett tilgjengelig. Min henger på kroker da. Vis vedlegget 302807
Den var kjempefinKjøpte denne. Liker farger så godt
Det er tre store og tre små lommer inni veska + kan ha nøkler +mobilen i lomma som er utenpå.
Vis vedlegget 302919
Har sånn fester med krok på styret til stelleveska. Da får bare skuldersnoren ha samme lengde som når jeg tar den av.
De fleste stelleveskene har kroker, så er ordnet så man kan hekte de på krokene.
Helt genialt, og slipper at den dingler langt nede fordi man ikke har tid til å stramme skulderstroppen
Jeg tenker faktisk at det er unødvendig med stelleveske.. kommer til å kjøpe en vanlig billig shoppingveske/bag på zalando bareNoen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Hadde ikke vi fått med stelleveske er det fult mulig jeg heller bare hadde brukt en litt større veske jeg har liggendeNoen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Jeg tenker faktisk at det er unødvendig med stelleveske.. kommer til å kjøpe en vanlig billig shoppingveske/bag på zalando bare
Jeg har Storksak Elizabeth i brunt skinn, den er veldig fin og funker til andre ting også. Men den er stor så den brukes ikke til hverdagsNoen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Jeg har Storksak Elizabeth i brunt skinn, den er veldig fin og funker til andre ting også. Men den er stor så den brukes ikke til hverdags
Vi har kjøpt denne, veldig praktisk da den kan henge fra fester på vogna, synes den var fin ogsåNoen som vet hvilke stellesekker som kan henges på Bugaboo Fox?
Jeg kjøpte samme, veldig greit å bare klipse på vogna.Vi har kjøpt denne, veldig praktisk da den kan henge fra fester på vogna, synes den var fin også
https://www.barnashus.no/bugaboo-changing-bag-black-8717447101635.html