Stelleveske

Det var akkurat det jeg tenkte :D den har vært flittig brukt med førstemann, og blir flittig brukt denne gangen også. Hvis man tar prisen delt på antall dager i bruk så blir den ikke dyr. Hvis man deler på antall timer man er ute med den så blir det enda billigere :hilarious:
Liker tankegangen din :hilarious:
Tenkte at denne gangen ville jeg ikke ha en stelleveske som jeg ikke kan bruke etterpå, føler selv at det er bortkastet å bruker penger på:rolleyes:
 
Jaggu fikk jeg ikke sekken på posten i dag! Ser fin ut, med masse lommer og plass til flasker og annet stæsj.
Men ser for meg at jeg bare kommer til å bruke stelleveske i det daglige, den er jo så praktisk og lett tilgjengelig. Min henger på kroker da. Vis vedlegget 302807

Den der har jeg også, brukte den mye mer enn stelleveska jeg hadde :)
Følte den var mer oversiktlig og utrolig hva man fikk plass til i den der :)
 
Jeg kjøpte en billig stelleveske brukt sist, og fikk en gratis. Brukte de en del, men nå bruker jeg stort sett bare et handlenett eller noe sånt med storebror. Jeg syns ikke det er noe poeng med dødsdyre vesker eller lignende.
 
Har sånn fester med krok på styret til stelleveska. Da får bare skuldersnoren ha samme lengde som når jeg tar den av.
De fleste stelleveskene har kroker, så er ordnet så man kan hekte de på krokene.
Helt genialt, og slipper at den dingler langt nede fordi man ikke har tid til å stramme skulderstroppen
 
Har sånn fester med krok på styret til stelleveska. Da får bare skuldersnoren ha samme lengde som når jeg tar den av.
De fleste stelleveskene har kroker, så er ordnet så man kan hekte de på krokene.
Helt genialt, og slipper at den dingler langt nede fordi man ikke har tid til å stramme skulderstroppen

De krokene er beste investeringen, ja!
Det er ulempen med sekk syns jeg, veldig praktisk med alt lett tilgjengelig fra håndtaket på vogna, oppi veska!
 
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
 
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Jeg tenker faktisk at det er unødvendig med stelleveske.. kommer til å kjøpe en vanlig billig shoppingveske/bag på zalando bare:)
 
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Hadde ikke vi fått med stelleveske er det fult mulig jeg heller bare hadde brukt en litt større veske jeg har liggende :p
 
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Jeg tenker faktisk at det er unødvendig med stelleveske.. kommer til å kjøpe en vanlig billig shoppingveske/bag på zalando bare:)

Jeg syns det er praktisk med stelleveske, har også kjøpt en stellesekk på eBay nå. Ga 154 kr for den.. de har gjerne masse lommer, og praktiske lommer til flasker, som er veldig kjekt. Utrolig mye rart man drar rundt på med en liten baby, så deilig å organisere litt i bagen :)
 
Noen som kan anbefale en stelleveske i brunt skinn som kan brukes som vanlig veske etterpå?
Tenker dere at det er "nødvendig" med en spesialisert stelleveske/sekk eller tror dere man fint kan kannibalisere litt gamle vesker og sekker?
Jeg har Storksak Elizabeth i brunt skinn, den er veldig fin og funker til andre ting også. Men den er stor så den brukes ikke til hverdags :)
 
Vi endre opp med å bestille stelleveske som hører til vognen vi skal ha. Den henger langt nede så er ikke i veien. I tillegg kommer jeg til å kjøpe koppholderen fra Tinkafu som har plass til vannflaske, kaffekopp og mobil. Satser på at det blir bra:)
 
Jeg syns det er praktisk med stelleveske framfor vanlig veske, pga muligheten til å organisere innholdet bedre.
 
Jeg har arvet en stelleveske. Ellers hadde jeg antageligvis enten brukt en veske jeg har fra før med flere rom i eller kjøpt en brukt stellesekk, kanskje Kaos, siden jeg har hørt flere er fornøyd med de.
 
Back
Topp