Stelleveske

Frøknaa :)

Gift med forumet
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags type stelleveske jeg skal kjøpe. Vi skal ha bugaboo fox vogn Syns det virker så irriterende med en stor veske som henger på styret, sparker man ikke i den hver gang man går med vognen? Jeg tenker også at det er greit å ha en form for holder til vannflaske, kaffekopp og mobil så de er lett tilgjengelig. Jeg har sett noen mindre vesker, som f eks https://www.sprell.no/produkt/bugab...acrlwhAXL3iS-Tup8vKCKaE7AV3jgr3vxoCTZUQAvD_Bw. Hvis jeg trenger ekstra plass kan jeg kanskje ha en bag liggende under vognen. Er det noen som har noe erfaring eller gode tips? :)
 
Jeg sparket aldri borti veska når den hang på håndtaket, må bare stramme :) Hadde Storksak elizbeth veske. I tillegg så hadde jeg en sånn ekstra «veske» med to koppholdere og en lomme med glidelås.
 
Her brukte vi en helt genial stellesekk sist gang. Tenkte jeg skulle bruke den nå også + at jeg har kjøpt meg ei sånn passe dyr veske med flere rom som jeg også kan bruke senere. Man går jo fader meg rundt med den stelleveska/sekken i lang tid så da tenkte jeg at jeg ville investere i ei litt finere veske istedenfor :p
 
Jeg anbefaler stellesekk. Det var sinnsykt praktisk :)
 
Har en fin Storksak-veske fra sist, ikke trøbbel med å sparke til den. Men er litt fristet av kjøpe en Kaos stellesekk denne gangen altså...

Har en superpraktisk sånn til å ha kopp + ting i til styret, den er til 2 kopper/flasker + stort rom i midten. Henges på håndtaket på vogna. Husker ikke merke men kan ta bilde av den om du er interessert. Den et større og mye greiere enn den fra Tinkafu, som vel er den mest vanlige, syns jeg.
 
Har en fin Storksak-veske fra sist, ikke trøbbel med å sparke til den. Men er litt fristet av kjøpe en Kaos stellesekk denne gangen altså...

Har en superpraktisk sånn til å ha kopp + ting i til styret, den er til 2 kopper/flasker + stort rom i midten. Henges på håndtaket på vogna. Husker ikke merke men kan ta bilde av den om du er interessert. Den et større og mye greiere enn den fra Tinkafu, som vel er den mest vanlige, syns jeg.
Legg gjerne ut bilde :happy:
 
Jeg har kjøpt Kaos stellesekk. Håper jeg blir fornøyd. Den ser i alle fall veldig fin og praktisk ut, og kommer med reimer så man kan henge den på styret til vogna. Greit med plass i sekken, og mange ulike bur inni. -30% på den nå for tiden.
 
Her brukte vi en helt genial stellesekk sist gang. Tenkte jeg skulle bruke den nå også + at jeg har kjøpt meg ei sånn passe dyr veske med flere rom som jeg også kan bruke senere. Man går jo fader meg rundt med den stelleveska/sekken i lang tid så da tenkte jeg at jeg ville investere i ei litt finere veske istedenfor :p
Det var akkurat det jeg tenkte :D den har vært flittig brukt med førstemann, og blir flittig brukt denne gangen også. Hvis man tar prisen delt på antall dager i bruk så blir den ikke dyr. Hvis man deler på antall timer man er ute med den så blir det enda billigere :hilarious:
 
Har en fin Storksak-veske fra sist, ikke trøbbel med å sparke til den. Men er litt fristet av kjøpe en Kaos stellesekk denne gangen altså...

Har en superpraktisk sånn til å ha kopp + ting i til styret, den er til 2 kopper/flasker + stort rom i midten. Henges på håndtaket på vogna. Husker ikke merke men kan ta bilde av den om du er interessert. Den et større og mye greiere enn den fra Tinkafu, som vel er den mest vanlige, syns jeg.
Storksak Elizabeth eller? :) har den i brunt skinn.
 
På bagvogna har vi vanlig tinkafu koppholder, pluss emmaljungas originale stelleveske. Den hang aldri i veien sist syns jeg, med mindre jeg var ute på trimtur. Men da trengte jeg gjerne ikke ha med så mye.

På scooteren har vi en tinkafu organizer, den har plass til to flasker og litt stæsj i midten. Når vi bruker den vogna er ungen så stor, at behovet for masse ekstra skift etc ikke er så stort for vanlige turer ut.

Nå har jeg kjøpt en sånn stellesekk på eBay, spent på den. Men skal sies at jeg liker å ha handlekurven under vogna tom ;) så vet ikke helt om jeg kommer til å bruke den noe mer. Derfor jeg kjøpte billig.
 
Her brukte vi en helt genial stellesekk sist gang. Tenkte jeg skulle bruke den nå også + at jeg har kjøpt meg ei sånn passe dyr veske med flere rom som jeg også kan bruke senere. Man går jo fader meg rundt med den stelleveska/sekken i lang tid så da tenkte jeg at jeg ville investere i ei litt finere veske istedenfor :p
Hvilken veske endte du med? Kunne tenkt med en veske jeg kan bruke etterpå også:)
 
Jaggu fikk jeg ikke sekken på posten i dag! Ser fin ut, med masse lommer og plass til flasker og annet stæsj.
Men ser for meg at jeg bare kommer til å bruke stelleveske i det daglige, den er jo så praktisk og lett tilgjengelig. Min henger på kroker da. Screenshot_20190705-092514_Gallery.jpg
 
Ååå som jeg gleder meg til å bruke bagvogna igjen. Skulle egentlig ønske det var sommerbaby en gang til men.

Screenshot_20190705-094734_Gallery.jpg
 
Jeg har kjøpt tinkafu classic stellesekk.
Synes det er mye mer praktisk med en sekk enn veske.
 
DF0B2AE5-3848-4843-BFC3-AB8EF64C4AA4.jpeg BCE38C65-28CD-43D3-AD0D-8F81F1489C94.jpeg DF0B2AE5-3848-4843-BFC3-AB8EF64C4AA4.jpeg BCE38C65-28CD-43D3-AD0D-8F81F1489C94.jpeg Denne er kjempepraktisk til å organisere nøkler, telefon, flaske, kaffe, leppepomade og sånt :) Fra Britax.

Men jøss, den la dobbelt med bilder inn :hilarious: Eller kanskje det var jeg som ikke forsto et eller annet!
 
Noen som vet hvilke stellesekker som kan henges på Bugaboo Fox?
 
Back
Topp