Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første brukte vi en som fulgte med vogna vi kjøpte. Med nummer to kjøpte jeg en som het noe med espresso på babyshop. Den var rimelig, og så ok ut og kostet ikke en halv nyre. Med nummer tre har jeg brukt en fjellreven sekk, evnt bare tøyhandlenett. Trenger ikke å ha med halve garderoben og alt fra badet for å dra ut av hus har jeg endelig funnet ut etter tre unger![]()

TAKKHar Easygrow Mama Bag. Har hatt både Emmaljunga (den som hører til Mondial Deluxe, ikke de tynne organizer’ene) og Skip Hop Duo Signature. Er desidert mest fornøyd med Easygrow. Jeg likte egentlig Skip Hop ganske godt men den var altfor smal, så det ble ikke plass til alt jeg trengte (har flaskebarn, noe som krever litt ekstra plass, + at jeg har med meg ganske mye, bruker den også som veske for meg). Likte heller ikke det integrerte opphenget på den, liker bedre kroker som henger på vogna som jeg bare hekter den på.
Easygrow Mama Bag er fin, har god plass, maange lommer, integrert stellematte og kan hektes på kroker som henger på vogna.
er en slik jeg har tenkt på, en nøytral med masse masse lommer! Jeg kommer aldri til å bli en person som bare kan legge alt ned i en veske/bag/sekk med kun ETT rom
takk for svaret dittMed første brukte vi en som fulgte med vogna vi kjøpte. Med nummer to kjøpte jeg en som het noe med espresso på babyshop. Den var rimelig, og så ok ut og kostet ikke en halv nyre. Med nummer tre har jeg brukt en fjellreven sekk, evnt bare tøyhandlenett. Trenger ikke å ha med halve garderoben og alt fra badet for å dra ut av hus har jeg endelig funnet ut etter tre unger![]()
Så lenge man ikke har gulpeunge så stemmer nok det. Her brukte jeg i starten bare en liten veske jeg hadde fra før, men måtte fort oppgradere for å få plass til alt. Må ha plass til noen skift i den for å si det slik, og det lærte jeg ved å først ikke ha med nok:-/.