Stelleveske

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Hvilken stelleveske har dere og hvorfor? Hadde du kjøpt den samme igjen? [emoji4]

Skip Hop Duo Signature. God plass, fin å se på, og den henger fint på vogna. Alle kriterier som er viktige for meg når jeg velger stelleveske.

Hadde glatt kjøpt den på nytt.

Brukte faktisk sekk mest :) Brukte ikke barnevogn, så det var lettest å ha noe på ryggen kontra veske. Størrelse varierte, noen ganger trengte vi bare et par bleier og et skift slik at det holdt med hoftesekk, andre ganger brukte vi sekk. Fullammet til 6 mnd, så behovet for mye plass var ikke så stort siden jeg slapp flasker, i tillegg ble jeg god på å pakke lett :) Gjør det gjerne slik igjen med meste, enkelt og praktisk!

Tinkafu stellesekk. Elsker den. Kostet endel mer enn jeg egentlig hadde tenkt å bruke på stelleveske, men totalt verdt det. Fantastisk åkunne slenge den på ryggen, god plass med lommer både inni og utenpå, og så enkel å feste på vognen. [emoji106]

Jeg har vurdert opp og ned og hit og dit og i samsvar med samboer falt vi på Tinkafu sin stelleveske. Den er liten, men rommer likevel mye. Og han syns den var okei å skulle dra med seg. Har ikke prøvd det i praksis enda, siden termin er i februar, men jeg har ganske klare formeninger om hva jeg liker etter å ha vært dagmamma til to barn og brukt deres ulike stellevesker :) Jeg vurderte lenge sekk, men syns det er mange som fort blir uoversiktlig og alt for langt opp på ryggen til det jeg med min lange rygg liker. Så vi gikk for noe lite, men plass til mye om vi må ha med mer. Og så matcher den posen vi skal ha ;)

Den er forøvrig på tilbud hos babybanden nå til 489,-

89966_Tinkafu_Tinkafu__Vognveske__gr_melert_1.jpg

Med første brukte vi en som fulgte med vogna vi kjøpte. Med nummer to kjøpte jeg en som het noe med espresso på babyshop. Den var rimelig, og så ok ut og kostet ikke en halv nyre. Med nummer tre har jeg brukt en fjellreven sekk, evnt bare tøyhandlenett. Trenger ikke å ha med halve garderoben og alt fra badet for å dra ut av hus har jeg endelig funnet ut etter tre unger :P

Med første brukte vi en som fulgte med vogna vi kjøpte. Med nummer to kjøpte jeg en som het noe med espresso på babyshop. Den var rimelig, og så ok ut og kostet ikke en halv nyre. Med nummer tre har jeg brukt en fjellreven sekk, evnt bare tøyhandlenett. Trenger ikke å ha med halve garderoben og alt fra badet for å dra ut av hus har jeg endelig funnet ut etter tre unger :p

Jeg ble sånn allerede med nr 1, mon tro om jeg ned nr 2 blir å ha med seg noe ut av huset :hilarious:

Jeg likte ingen stellevesker (lette lenge) og kjøpte heller en Fjällreven duffel no. 4 -bag. Med skinndetaljer. Den er SÅ fin og jeg elsker å bruke den. Hadde den som fødebag først. :) ❤️

Har Easygrow Mama Bag. Har hatt både Emmaljunga (den som hører til Mondial Deluxe, ikke de tynne organizer’ene) og Skip Hop Duo Signature. Er desidert mest fornøyd med Easygrow. Jeg likte egentlig Skip Hop ganske godt men den var altfor smal, så det ble ikke plass til alt jeg trengte (har flaskebarn, noe som krever litt ekstra plass, + at jeg har med meg ganske mye, bruker den også som veske for meg). Likte heller ikke det integrerte opphenget på den, liker bedre kroker som henger på vogna som jeg bare hekter den på.

Easygrow Mama Bag er fin, har god plass, maange lommer, integrert stellematte og kan hektes på kroker som henger på vogna.
TAKK:woot: er en slik jeg har tenkt på, en nøytral med masse masse lommer! Jeg kommer aldri til å bli en person som bare kan legge alt ned i en veske/bag/sekk med kun ETT rom :Dogså med kroker så blir den genial så den ikke tar plass i kurven :notworthytakk for svaret ditt

Med første brukte vi en som fulgte med vogna vi kjøpte. Med nummer to kjøpte jeg en som het noe med espresso på babyshop. Den var rimelig, og så ok ut og kostet ikke en halv nyre. Med nummer tre har jeg brukt en fjellreven sekk, evnt bare tøyhandlenett. Trenger ikke å ha med halve garderoben og alt fra badet for å dra ut av hus har jeg endelig funnet ut etter tre unger :p

Så lenge man ikke har gulpeunge så stemmer nok det. Her brukte jeg i starten bare en liten veske jeg hadde fra før, men måtte fort oppgradere for å få plass til alt. Må ha plass til noen skift i den for å si det slik, og det lærte jeg ved å først ikke ha med nok:-/.

Så lenge man ikke har gulpeunge så stemmer nok det. Her brukte jeg i starten bare en liten veske jeg hadde fra før, men måtte fort oppgradere for å få plass til alt. Må ha plass til noen skift i den for å si det slik, og det lærte jeg ved å først ikke ha med nok:-/.

Både nummer to og tre er refluksbarn. Så vi har vært gjennom vår andel av skift. ;)

Jeg var superheldig og vant en Storksak Gigi Chocolate i topp 100 rett før babyen ble født. Har vært veldig fornøyd med den, selv om jeg ikke hadde kjøpt den selv (alt for dyr :p ). Kommer til å bruke den til nestemann, eller kanskje investere i en stellesekk :)

storksak-gigi-chocolate-diaper-bag-as-seen-on-angelina-jolie-10.jpg

Back
Topp