Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lurer på å velge noe litt annerledes denne gangen. Syns Tinkabag ser interessant ut. Kan henge på styret uten å være i veien og dingle ned i knehøyde. Men allikevel plass til bleier, våtservietter, engangsunderlag, flasker, skift og ammeinnlegg. Tror det kan gjøre at jeg ikke fyller opp veska med rot som jeg ikke trenger.
Vis vedlegget 244392 Vis vedlegget 244391
Vis vedlegget 244486 har kjøpt denne på wish. Veldig fornøydgod plass og flere rom, men tar allikevel liten plass
virket i tillegg så behagelig inni at babyen gjerne kan ta seg en dupp oppi der hvis vi er på besøk hos noen og kun har med bilstol og stelleveske
![]()
Lurer på å velge noe litt annerledes denne gangen. Syns Tinkabag ser interessant ut. Kan henge på styret uten å være i veien og dingle ned i knehøyde. Men allikevel plass til bleier, våtservietter, engangsunderlag, flasker, skift og ammeinnlegg. Tror det kan gjøre at jeg ikke fyller opp veska med rot som jeg ikke trenger.
Vis vedlegget 244392 Vis vedlegget 244391