Stelleveske

Mynja

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Noen som har handla det enda? Formen synker stadig her, så jeg har fått det for meg at jeg burde handle det mest nødvendige nå hvertfall [emoji28] men jeg finner ingen stellevesker jeg liker denne gang [emoji28]

Begynner med Fjellreven sekken og ser an behovet.. Brukte ikke stelleveska så lenge med de to andre..

Jeg har stelleveske fra Skip Hop etter storebror. Veldig fornøyd med den [emoji106]

20171129_113628.jpg

Ikke stelleveske, men en litt stor veske som jeg skal bruke i mai [emoji2]

Bruker en som fulgte med emmaljunga-vogna vår [emoji4] Ikke verdens fineste, men praktisk og grei, og stelleveske-aktig nok til at gubben ikke har problemer med å gå med den over skuldra [emoji6]

Lurer på å velge noe litt annerledes denne gangen. Syns Tinkabag ser interessant ut. Kan henge på styret uten å være i veien og dingle ned i knehøyde. Men allikevel plass til bleier, våtservietter, engangsunderlag, flasker, skift og ammeinnlegg. Tror det kan gjøre at jeg ikke fyller opp veska med rot som jeg ikke trenger.

B53981DE-47D0-4622-B8E1-EC2939ECF7A0.jpeg 6E4BC73D-D02D-44EF-862B-D2D7947A4456.jpeg

Screenshot_20180216-115407.pngVi endte med å kjøpe denne modellen brukt på Finn. Trengte en som samboeren kan bruke uten at den er utpreget feminin :) den er veldig stor! Men prøver den nå i begynnelsen og vurderer en mindre hvis den blir for stor til daglig bruk. Feks Tinkabag.Screenshot_20180216-115407.png

Lurer på å velge noe litt annerledes denne gangen. Syns Tinkabag ser interessant ut. Kan henge på styret uten å være i veien og dingle ned i knehøyde. Men allikevel plass til bleier, våtservietter, engangsunderlag, flasker, skift og ammeinnlegg. Tror det kan gjøre at jeg ikke fyller opp veska med rot som jeg ikke trenger.

Vis vedlegget 244392 Vis vedlegget 244391

Hm, det var ikke så dumt nei [emoji5] stelleveska fylles fort opp med unødvendige ting [emoji23]

Eg har Ju-Ju-Be BFF stelleveske, elsker den! Og Stroller Orginazereb min frå Skip Hop heng ALLTID på vogna [emoji12][emoji106] Anbefalast!
IMG_2304.JPG

Screenshot_20180215-123349.png jeg vurderer denne. Ser veldig stor ut da, men vil ikke bruke mye på stelleveske. Og mannen må også ville bruke den

Screenshot_20180216-173210.png har kjøpt denne på wish. Veldig fornøyd :) god plass og flere rom, men tar allikevel liten plass:) virket i tillegg så behagelig inni at babyen gjerne kan ta seg en dupp oppi der hvis vi er på besøk hos noen og kun har med bilstol og stelleveske :)

Vis vedlegget 244392 Vis vedlegget 244391

Denne har jeg kjøpt, henger klar på vogna!
Elsker den allerede.:happy:
Kommer til og kjøpe en ryggsekk til stelleveske utenom, men denne er så grei om en bare skal trille en tur og trenger minimalt.

Jeg har skikkelig lyst på en Mayoral stelleveske... men har ikke bestilt noen enda

Vi fikk en fra day birger er Mikkelsen til jul. Ikke helt min stil, men forsåvidt fin og gratis [emoji4] Kommer nok til å bruke den.

Bestilte meg nettopp denne lekkerbisken [emoji7][emoji7] Passer bedre til vogna med tanke på farge enn den Emmaljunga brune skinnveska jeg hadde fra før av. Da kan jeg jo selge den videre [emoji4][emoji4] Vogna er jo svart også.

RYCO STELLEVESKE, MOTTO QUILTIMG_0077.JPG

Back
Topp