Noen som har tips til en super praktisk stellebag/veske???!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også sjelden veske, men jeg hadde feks morsmelkerstatning, flasker, og evt pumpe også, da vi ikke fikk til amminga sist..Jeg er av typen som ikke bruker veske til vanlig og lurer litt på hva dere har i disse gigantiske stelleveskene. Har brukt å ha med 1 skift, noen bleier, våtservietter, et håndkle eller stellematte og en salve. Det får fint plass i den vanlige (lille) veska mi.
kan skjønne poenget med stor veske med flaskebarn!Jeg bruker også sjelden veske, men jeg hadde feks morsmelkerstatning, flasker, og evt pumpe også, da vi ikke fikk til amminga sist..
Min stelleveskeVis vedlegget 142912
Hadde alltid to skift med meg for hadde gulpeunge, så: bleier, vaskekluter, gulpekluter, stelleunderlag, bleieposer, salve til både stump og brystvorter, et par leker til babyen, vannflaske til meg selv. Når vi sluttet å amme hadde vi også flasker med mm i kjøleelementer, noe å varme de i etc. Etter hvert som hun begynte med fast føde hadde jeg alltid smoothies, snacks, brødskivet etc også i stelleveska.Jeg er av typen som ikke bruker veske til vanlig og lurer litt på hva dere har i disse gigantiske stelleveskene. Har brukt å ha med 1 skift, noen bleier, våtservietter, et håndkle eller stellematte og en salve. Det får fint plass i den vanlige (lille) veska mi.
Jeg har kjøpt den på vognverdenDen var fin... Hvor har du kjøpt den?