Stelleveske

Jeg har litt lyst på denne om jeg får tak i den :-)
431d1befde46f2e13213e2d0d268c464

Har egentlig ikke tenkt så mye på det... annet enn vurderer den som hører til vogna...

Har også lyst på en litt "finere", men ikke funnet noen jeg liker enda :)

Hadde simo stelleveske tiø første, og til andre kjøpte jeg meg bare en fin veske med litt størrelse på ;)

Eg har berre hatt ei "mappe" med utbrettbar stellematte, rom til bleier og våtservietter og ein liten rull bleieposer.. Den har funka som ei kule, den! :) Men så har jo eg "heile livet mitt" liggande under vogna til ein kvar tid også, då.. Så vogna har blitt det mannen kaller "den store veska"! ;) vurderer stellebag til neste, men klarer ikkje heilt å tenke at eg har bruk for det (så lenge det ikkje blir flaskebarn. Då trur eg det er kjekt med stelleveske!)..

ImageUploadedByBV Forum1445808462.886000.jpg
Har denne fra storesøster, å elsker den ! Stor plass til ekstra klær, gulpekluta og med stellematte, lomme til bleier/flasker/lommebok osv :)
Så slapp æ å bruk veske i tillegg :)

Jeg er av typen som ikke bruker veske til vanlig og lurer litt på hva dere har i disse gigantiske stelleveskene. Har brukt å ha med 1 skift, noen bleier, våtservietter, et håndkle eller stellematte og en salve. Det får fint plass i den vanlige (lille) veska mi.

Jeg er av typen som ikke bruker veske til vanlig og lurer litt på hva dere har i disse gigantiske stelleveskene. Har brukt å ha med 1 skift, noen bleier, våtservietter, et håndkle eller stellematte og en salve. Det får fint plass i den vanlige (lille) veska mi.
Jeg bruker også sjelden veske, men jeg hadde feks morsmelkerstatning, flasker, og evt pumpe også, da vi ikke fikk til amminga sist..

Etter hvert som vi ble mer erfarne, pakket vi med oss mindre og mindre på tur. Den stelleveska som fulgte med vogna, oppleves litt for stor nå, men jeg kanskje har glemt alt stashet man behøver hi-hi :-)

Vi hadde gulpebaby sist og etterhvert også flaskebaby, så vi trengte den store stelleveska til flasker, pulver, gulpekluter, klesskift og selvfølgelig bleier osv :)

Har en babybjørn stelleveske etter eldstemann. Den er veldig praktisk. Og kan gjøres om til ryggsekk. Veldig praktisk når vi bodde i byen og jeg ikke hadde lappen.. gikk og tok bussen overalt da. Litt usikker denne gangen. Mulig jeg vil ha noe finere

Hadde alltid to skift med meg for hadde gulpeunge, så: bleier, vaskekluter, gulpekluter, stelleunderlag, bleieposer, salve til både stump og brystvorter, et par leker til babyen, vannflaske til meg selv. Når vi sluttet å amme hadde vi også flasker med mm i kjøleelementer, noe å varme de i etc. Etter hvert som hun begynte med fast føde hadde jeg alltid smoothies, snacks, brødskivet etc også i stelleveska.

Ble bare mer oppi der des eldre hun ble :p

Vi hadde ei veske som fulgte med vogna, liten og nett til daglig bruk. Og en større bag fra Babybjørn til reise. Men den som hørte med vogna er ødelagt i låsen, så må nok kjøpe ny. Vil ha en nett og praktisk veske med mange små rom så det er lett å holde orden i tingene. :)

Back
Topp