Stelleveske?

Hvilken veske er det? Så kjempefin ut, tror jeg må google den ;)

Jeg har en Ida Ising til den første tiden, syns det virker praktisk med innebygd stellematte + ikke minst hygenisk til de aller minste. Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å ha _mange_ i løpet av stelleperioden. Bytter nok når behovet for å ha med seg mer på tur øker.

Kjøpt på Barnas Hus, henger kjemepefint på vogna (Bugaboo Buffaloo). Følger stellematte med i veska, var mange rom, og far synst også det er greit å bruke den. Likte godt at utvendig er det en fora lomme der en kan ha tåteflaske :)

upload_2015-7-29_9-33-58.png

Jeg kjøpte stelleveske som hørte til vogna vi kjøpte, Emmaljunga Mondial de luxe Dallas. Og den var bare nydelig, passe stor og virker veldig praktisk :Heartpink Så tror jeg blir veldig fornøyd med den!

I går før jeg la meg pakket jeg i stelleveska for babyen til sykehuset (utenom kosen m/bamse som må vaskes og noe klær mamma har strikket. Hentesett +kjørepose, de ligger fortsatt hos mamma.) Ble overrasket over hvor mye som gikk nedi stelleveska til emmaljunga :) Jeg har hele tiden syntes den er så liten, men nå liker jeg den enda mer :)

Back
Topp