Stelleveske?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Noen som anbefaler ei stelleveske?

Har TFK vogn, og ønsker ei som far også kan ta med seg, uten å føle at han har tatt med min veske ;)
Vesker som hører til vogner (feks.emmaljunga) er egentlig uaktuelt :)

Har enda ikke kjøpt så tar også imot tips :) Har Emmaljunga mondial delux men ville ikke ha stellevesken dens da den er helt hvit med svart topp.. Vil ha en som er helt svart :)

Fine dere har kjøpt over here! :D

Jeg bestilte denne fra jollyroom.no, den er veldig fin, bortsett fra at den lukta fryktelig plast (du vet, sånn lukt som når du tar i bruk en ny luftmadrass på stranda) men fått lufta den skikkelig og nå lukter den ingenting. Liker at den ser ut som en vanlig veske og at den ikke er så feminin.

Vedlegg

• 266043.jpeg
    266043.jpeg
    117,5 KB · Visninger: 54
Jeg bestilte denne fra jollyroom.no, den er veldig fin, bortsett fra at den lukta fryktelig plast (du vet, sånn lukt som når du tar i bruk en ny luftmadrass på stranda) men fått lufta den skikkelig og nå lukter den ingenting. Liker at den ser ut som en vanlig veske og at den ikke er så feminin.
Den er forresten fra merket Ryco

Den var fin! Er den grei innvendig, og grei å ha på vogna?
Jeg skvatt litt når jeg så oppi, for den var sånn svart og hvit mønstret.. Men nede i veska er det selvfølgelig ett stort rom, på den ene innsiden er det en stor lomme med stelleunderlag, på den andre siden er det tre mindre lommer med plass til diverse (kunne ønske det var to, men har ikke pakket i den enda da). På utsiden har den en stor glidelåslomme og en mindre på andre siden! følger også med to kroker som gjør at man lett kan henge den på vogna!:)

Har ikke tatt opp vogna enda, så har ikke prøvd den på, men virker som om den er god å ha der, og ikke for stor:)

Har kjøpt skip hop duo og den liker husets pappa veldig godt også! Har ikke klaff og det syns jeg er et pluss. Plass til masse oppi også syns jeg.. Har testa den såvidt, brukte den da jeg og treåringen var borte et døgn, ble bare enda mer fornøyd! ImageUploadedByBV Forum1437718629.327280.jpg

Her har pappaen kjøpt seg denne: http://www.barnashus.no/ryco-everyday-messenger-stelleveske.html den er gigantisk og får med seg et lite fjell av ting :p
Denne så veldig fin ut! Vi har en som følger med vogna. Litt usikker på om jeg liker den ifht at den ikke har kjekt feste til vogna og at den virker litt liten.. Har funnet et par på ebay som så fine og kjekke ut, men det gjorde jo denne også.. Tror jeg venter enda en stund å ser om jeg blir fornøyd med denne eller ikke..

Ble denne oioi ! Fikk den i posten i dag! Syns den virka grei! Kanskje litt liten, men syns den var grei på vogna! ImageUploadedByBV Forum1438033647.642930.jpg

Har kjøpt denne - Storksak + Bugaboo i nylon med skinndetaljer. Var veldig fin i skinn - men ikkje verdt å betale dobbelt pris ;) upload_2015-7-28_10-17-17.png

Har kjøpt denne - Storksak + Bugaboo i nylon med skinndetaljer. Var veldig fin i skinn - men ikkje verdt å betale dobbelt pris ;) Vis vedlegget 128078

Hvilken veske er det? Så kjempefin ut, tror jeg må google den ;)

Jeg har en Ida Ising til den første tiden, syns det virker praktisk med innebygd stellematte + ikke minst hygenisk til de aller minste. Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å ha _mange_ i løpet av stelleperioden. Bytter nok når behovet for å ha med seg mer på tur øker.

Back
Topp