Stelleveske

Jeg bestilte på ebay for en slikk og ingenting :) tok nok 2 uker Før den kom i posten da men :)

Jeg har kjøpt Kaos stellesekk:) Syns den er kjempetøff, samtidig som mannen kan bruke den uten at det blir en veske:D image.jpg

Last edited:
818a4d72dd63a879d5ff23eeef28c716

Den har jeg fra ebay☺

Noen som har Babymel Ella eller Amanda stellevesker?? Har sett litt på de hos Lilleprinsen.no

Er visst ikke der jeg
Er visst ikke der jeg
Bare send en mld til hun som står oppført i den tråden om hemmelig forum, så får du tilgang:)

Men kan legge inn samme som jeg skrev der her også:)

Jeg har juju be-bff fra forrige gang:) veldig fornøyd med den, masse gode rom, praktisk, kan brukes med sekkestropper eller skulderstropp etc. Og så ser det ikke ut som en dameveske, det var mannens kriterie:P kunne godt å blomster og mønster, men man skulle kunne se at det var en stelleveske, og ikke vanlig veske;)

Første bildet er litt info, og andre bildet er med mønsteret jeg har:) ImageUploadedByBV Forum1436722144.053263.jpgImageUploadedByBV Forum1436722156.924065.jpg

Den ser romslig å god ut!!! Men jeg tror jeg sikter mot noe mer nøytralt i fargevalg

Den ser romslig å god ut!!! Men jeg tror jeg sikter mot noe mer nøytralt i fargevalg
Syns de har mange smarte stellevesker, og de har også mye mer nøytrale varianter;) hehe...

Men av andre typer, så elsker jeg denne fra Storksak:)ImageUploadedByBV Forum1436734550.448514.jpg

Jeg bruker bare en jeg har fra før. Jet set fra Michael Kors. Kjøper heller en om det viser seg å ikke funke, men vet mange som har brukt lignende ImageUploadedByBV Forum1436868756.637185.jpg

a534e1bdaf5ad533b8e4bf4bcd690737

Från skip hop. Väldigt fin å ser ut som en "vanlig" väska. Hengekrokar å feste å stellematte. 12 olika fack :) Love it!

Noen som har Babymel Ella eller Amanda stellevesker?? Har sett litt på de hos Lilleprinsen.no

Jeg har babymel Ella. Har bare såvidt begynt å pakke den, men alle lommene inni virker romslige og oversiktlige. Stellematta som følger med er litt i minste laget da.. Men fungerer nok fint som en dagligdags stelleveske. Jeg har en annen jeg skal bruke til lengre turer og som kan stå i bilen.

Jeg har babymel Ella. Har bare såvidt begynt å pakke den, men alle lommene inni virker romslige og oversiktlige. Stellematta som følger med er litt i minste laget da.. Men fungerer nok fint som en dagligdags stelleveske. Jeg har en annen jeg skal bruke til lengre turer og som kan stå i bilen.
Er den veldig "stiv"? Det er den jeg lurer mest på å kjøpe :-) er det den sorte du har?

Back
Topp