Stelleveske

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
skip hop.jpg
Etter mye leting frem og tilbake på nett og i butikk, fant jeg endelig en stelleveske som jeg likte. Skip Hop Grand Central heter den, og forhåpentligvis klarer jeg å få plass til alt til begge babyene i den. Den virker veldig stor og romslig, og har fått gode reviews på nett. Nå gleder jeg meg til å få den i posten :D Har også kjøpt tekstiltrekk og bilstoladapter til vogna og bilstoler i dag. 50% på Barnas hus så der sparte vi over 3000 kr!

Vis vedlegget 125898
Etter mye leting frem og tilbake på nett og i butikk, fant jeg endelig en stelleveske som jeg likte. Skip Hop Grand Central heter den, og forhåpentligvis klarer jeg å få plass til alt til begge babyene i den. Den virker veldig stor og romslig, og har fått gode reviews på nett. Nå gleder jeg meg til å få den i posten :D Har også kjøpt tekstiltrekk og bilstoladapter til vogna og bilstoler i dag. 50% på Barnas hus så der sparte vi over 3000 kr!
Fin :)
Kjøpte akkurat denne, også ei skip-hop:)
http://www.jollyroom.no/produkter/skip-hop-stelleveske-duet-2-in-1-muldvarp
image.jpg

Ja jeg så på den også. Den er jo litt mer "vanlig veske", men er redd den kan bli litt for liten når man har to man skal pakke til. Men den er veldig fin den også! :))
Ja den ser jo ikke så alt for stor ut.. Men tenkte som så at om jeg en gang i blant har mye jeg skal ha med meg, kan jeg jo fylle begge veskene, så kan den ene ligge under vogna :)
Den du kjøpte er tøffere, og sikkert mer praktisk. Jeg klarte bare ikke la vær å kjøpe Duet'en. Jeg så den for over ei uke siden og har tenkt på den siden :p

Ja den ser jo ikke så alt for stor ut.. Men tenkte som så at om jeg en gang i blant har mye jeg skal ha med meg, kan jeg jo fylle begge veskene, så kan den ene ligge under vogna :)
Den du kjøpte er tøffere, og sikkert mer praktisk. Jeg klarte bare ikke la vær å kjøpe Duet'en. Jeg så den for over ei uke siden og har tenkt på den siden :p
Ja, ikke sant. Jeg falt også helt for grand central og har ikke klart å få den ut av tankene. Ingen andre ble like fin etter å ha sett den, haha!

Jeg har også sett på denne! Men bare i svart :) kjempe fine! Men har også sett på en annen i samme merke, som også ligner mer på en veske, men så den i butikk og finner den ikke på nettsiden :/ men syntes skip-hop sine er fine :D
Vi reiser jo mye også i løpet av året, så vil ha en som kan brukes til reise etterhvert også når babytiden er over, spesielt med tre kids på tur... :)

Last edited:
Back
Topp