Stelleveske

Cornetto

Flørter med forumet
Hvilken stelleveske har dere? Legg gjerne ut bilde Jeg brukte Emmaljunga sin, som jeg kjøpte med vogna, til førstemann.. Har den enda, men lyster på en til... Har kjøpt babyjogger city elite med grå og svart deluxe bag. Har fått litt oppheng så klarer ikke å legge det fra meg at jeg egentlig ikke trenger en veske til Har sett på Storksak Elisabeth og Smallstuff stjerne... Noen erfaringer med dem?

Har det på samme måten her. Har en emmaljunga som fulgte med vogna til nr en. Har blitt brukt til to barn og er ganske sliten nå, både flekkete og ødelagt glidelås. Men jeg syns stellevesker er så dyrt!! Har en stor fin skinnveske, men den trenger litt reparasjon. Burde levert den til skredder nå igrunn.... Vurderer å kjøpe meg en stor fin veske til som kan brukes til stelleveske, men syns det er så kjip ting å bruke penger på :p

Har storksak caroline i svart skinn. Dyreste veska jeg noen gang har eid :p

Emmaljunga :) Er så mye annet fint jeg vil bruke penger på :p

Har Emmaljunga som kom sammen med vogna. Samme vogna og stelleveska som fortige gang. Synes den er helt grei :) Orker ikke kjøpe noen ny når jeg er fornøyd med den jeg har...

Jeg tenkte at jeg kunne bruke den stelleveska som vanlig veske etterhvert..men syns det er drøyt med 1700-2000kr for en veske... Får tenke litt til

Her er min. Storksak bailey. Nyinnkjøpt for anledningen :D ..har og en emmaljunga fra Før, brukt til to barn. Men nå ble det jaggu investert i en ny en i og med at dette er siste gangen jeg går med kul på magen (8 kan fint brukes til veske/bag senere :)

Vedlegg

• 1433758207360.jpg
    1433758207360.jpg
    80,4 KB · Visninger: 55
  • 1433758218538.jpg
    1433758218538.jpg
    78,6 KB · Visninger: 56
Jeg gikk også for Emmaljunga sin. Har Super Nitro i Boston-fargen, men gikk for Eksklusiv-stellevesken i Vanilla Leatherette:)
ImageUploadedByBV Forum1433759028.166102.jpg

Her er min. Storksak bailey. Nyinnkjøpt for anledningen :D ..har og en emmaljunga fra Før, brukt til to barn. Men nå ble det jaggu investert i en ny en i og med at dette er siste gangen jeg går med kul på magen (8 kan fint brukes til veske/bag senere :)

Den var veldig fin :)

Jeg skal bruke Fjällräven Kånken, praktisk og fin. Kjekk å ha under vogna, så slipper jeg veske på håndtaket. Alle vanlige stelle esker synes jeg er stygge, og jeg gidder ikke bruke designveske til babysøl...

Jeg skal bruke Fjällräven Kånken, praktisk og fin. Kjekk å ha under vogna, så slipper jeg veske på håndtaket. Alle vanlige stelle esker synes jeg er stygge, og jeg gidder ikke bruke designveske til babysøl...
Jeg skal også ha den sekken til å ha med når jeg bærer babyen, veldig greit med sekk når babyen henger framme. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal kjøpe. Som stelleveske har jeg unnet meg Storksak Caroline. God plass, pen og praktisk, men litt vel råflott.

image.jpg Denne har vi kjøpt. Vi har også kjøpt lik vogn.

Hvilken stelleveske har dere? Legg gjerne ut bilde Jeg brukte Emmaljunga sin, som jeg kjøpte med vogna, til førstemann.. Har den enda, men lyster på en til... Har kjøpt babyjogger city elite med grå og svart deluxe bag. Har fått litt oppheng så klarer ikke å legge det fra meg at jeg egentlig ikke trenger en veske til Har sett på Storksak Elisabeth og Smallstuff stjerne... Noen erfaringer med dem?

Last edited:
Back
Topp