Stelleveske

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Halloo damer! I need your help:)

Jeg skal snart kaste meg inn i stelleveske jungelen og har virkelig null peiling på hvilken jeg skal velge:wideyed:
Dere må mer enn gjerne legge ved bilde og skrive fordelen med stellevesken, så jeg har noe å gå etter.

Skal man velge en litt femenin veske eller en som er litt nøytral så mannen også kan bruke den:D Så trenger den heller ikke koste så alt for mye. Vi har satt en pris til 1000-1500kr.

Så come on ladies, vis meg deres stellevesker:D

Vi har kjøpt storksak Elisabeth, gått å sikla på den i flere måneder <3 praktisk med masse lommer innvendig og veldig god plass. Pluss at den kan brukes som vanlig veske etter stelleperioden. Var litt dyr, men venter nummer to, så slipper å kjøpe så mye denne gangen. Sikkert kjøpt like mye nå også, men god unnskyldning iallefall :-P

Vedlegg

• 1432201322291.jpg
    1432201322291.jpg
    28,5 KB · Visninger: 49
Vi har kjøpt storksak Elisabeth, gått å sikla på den i flere måneder <3 praktisk med masse lommer innvendig og veldig god plass. Pluss at den kan brukes som vanlig veske etter stelleperioden. Var litt dyr, men venter nummer to, så slipper å kjøpe så mye denne gangen. Sikkert kjøpt like mye nå også, men god unnskyldning iallefall :-P
Den var sikkelig fin :) finns den i svart også eller?

Jeg har null stelleveske erfaring men falt for kaos ransel og sparte til den. Det er en stelleveske/sekk. Valgte mørk blå men den finnes i beige og sort(tror jeg?). Jeg valgte den fordi ei venninne som har barn anbefalte den, men mest av alt fordi jeg syns den er fin :D den kan fint brukes av samboer samtidig som den er praktisk med tanke på at det er sekk. Den kan festes på vogna som stelleveske også.
ImageUploadedByBV Forum1432220691.643457.jpg

Jeg har null stelleveske erfaring men falt for kaos ransel og sparte til den. Det er en stelleveske/sekk. Valgte mørk blå men den finnes i beige og sort(tror jeg?). Jeg valgte den fordi ei venninne som har barn anbefalte den, men mest av alt fordi jeg syns den er fin :D den kan fint brukes av samboer samtidig som den er praktisk med tanke på at det er sekk. Den kan festes på vogna som stelleveske også.
Vis vedlegget 118386
oii den var kul:) Litt annerledes enn veske, så er det kanskje enklere i noen tilfeller å ha sekk istede for veske:D

Back
Topp