Stelleveske

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Noen som har noen bra tips til billig, men bra stelleveske? Hvor kjøper jeg det? Gjærne med stellematte inkl. men det er ikke ett must. :-) Bor nært tr.heim men evt nettsider tar jeg også gjerne imot :-)

Samboer kjøpte en billig på jollyroom. i'coo het vel merket på den. Var stellematte, sånn bag til å ha flaske i og en annen matte løst inni, og masse rom. Han var veldig fornøyd med den hvertfall.

De der fra storsak (eller hva det nå het) ser skikkelig fine ut, men kan tenke meg at de ikke er av den rimeligste sorten :)

De koster vel fra 1000kr og oppover. Selv bruker jeg bare de vanlige veskene mine, med løs stellematte i :)

Ja de gjør kanskje det:eek:. Det er jo helt tullerusk! Man trenger jo egentlig ikke noe spesielt, men kjekt med en som kan henge på vogna da :)
Tror fint man kan finne en vanlig veske som kan brukes.

Ja de gjør kanskje det:eek:. Det er jo helt tullerusk! Man trenger jo egentlig ikke noe spesielt, men kjekt med en som kan henge på vogna da :)
Tror fint man kan finne en vanlig veske som kan brukes.

Jeg synes ikke det er så ille da, jeg har nemlig dilla på designervesker :p min stelleveske er en louis vuitton, og har en mulberry som jeg også vil bruke litt. Får kjøpt kroker, så alt kan henges på vognen om man vil det :)

Jeg synes ikke det er så ille da, jeg har nemlig dilla på designervesker :p min stelleveske er en louis vuitton, og har en mulberry som jeg også vil bruke litt. Får kjøpt kroker, så alt kan henges på vognen om man vil det :)

Haha! Men hun var ute etter en billig veske, å da blir det jo bare tull med 1000 kroners stellevesker og Louis vuitton:p

Haha! Men hun var ute etter en billig veske, å da blir det jo bare tull med 1000 kroners stellevesker og Louis vuitton:p

Jepp, derfor jeg tipset om jollyroom. Samboeren min er nemlig enig i at å kjøpe dyre vesker er bortkastet :p men går jo ann å tipse om å kjøpe kroker fra tinkafu, hvis hun har en veske hun kanskje kunne tenke seg å bruke fra før - enda billigere :)

Jepp, derfor jeg tipset om jollyroom. Samboeren min er nemlig enig i at å kjøpe dyre vesker er bortkastet :p men går jo ann å tipse om å kjøpe kroker fra tinkafu, hvis hun har en veske hun kanskje kunne tenke seg å bruke fra før - enda billigere :)

Ingen dum ide. Bra du har samboeren din til å holde deg litt i tøylene ;)

Jeg har en jeg tror du får kjøpt på de fleste babybutikker til rundt 500 som heter Ryco, godt med plass, stellematte oppi, egen ytterlomme med sotteringslommer til div stellemidler, isolert flaskeholder, steril smukkeholder, baklomme til f.eks papirer eller bøker og en stor skulderrem som kan henges over vognstyret :)

Vi hadde en helt grei sist av typen 500 kr fra barnas hus eller babyshop. Den gjorde jobben og jeg slapp å bry meg om søl og lignende. Den ser imidlertid rimelig sliten ut etter å ha blitt brukt til et barn i et drøyt år, og jeg synes jeg hadde litt dårlig oversikt i den.

Denne gangen har jeg spandert på meg Storksak Caroline, som koster 2800 (men kjøpte på 30 %). Litt råflott, men har vært fornuftig i alt annet av innkjøp, og trengte en større veske denne gangen. Den ser ut som en vanlig veske og jeg kommer til å bruke den som jobbveske i tillegg til stelleveske.

Jeg har en jeg tror du får kjøpt på de fleste babybutikker til rundt 500 som heter Ryco, godt med plass, stellematte oppi, egen ytterlomme med sotteringslommer til div stellemidler, isolert flaskeholder, steril smukkeholder, baklomme til f.eks papirer eller bøker og en stor skulderrem som kan henges over vognstyret :)
Jeg tror jeg har også kjøpte samme. ImageUploadedByBV Forum1430504783.444657.jpgImageUploadedByBV Forum1430504803.373910.jpg

Jeg kjøpte min på CMYK faktisk ;) Hehe, fant en stor sort veske der som jeg syntes passet perfekt. Kostet bra 315kr(tilbud) så hvis jeg ikke synes den fungerer var den så billig at jeg ikke får dårlig samvittighet for å bytte den ut :D
ImageUploadedByBV Forum1430590519.618497.jpg

Back
Topp