stelleveske

Det var ikke gale. Jeg så etter på finn lenge, men kjøpte tilslutt ny. Men jeg ville ha valnøtt og den tror jeg ikke de selger så ofte på finn.
Jeg har også sett på finn mange ganger, men først nå jeg fant noe. Jeg ville egentli ha den som var grå, men tenkte svart var greit siden jeg sparte 1000 :) blir jeg ikke fornøyd så får jeg selge den igjen og kjøpe den jeg egentlig ønsket meg :)

Jeg har også sett på finn mange ganger, men først nå jeg fant noe. Jeg ville egentli ha den som var grå, men tenkte svart var greit siden jeg sparte 1000 :) blir jeg ikke fornøyd så får jeg selge den igjen og kjøpe den jeg egentlig ønsket meg :)
Den svarte er nok helt grei den og. Jeg bruker faktisk min alt. Synes den er helt perfekt.

Fikk stellevesken i posten i dag ( http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4 ), og er superfornøyd med den! Den ser mye mindre ut på bildet enn det den er, og reima som på bildet ser veldig tynn og ubehagelig ut å ha på skulderen, er bred og fin. Mange smarte rom og bare helt perfekt! Noe helt annet enn den fæle, helt hundre % kjønnsnøytrale firkanta stellevesken jeg hadde sist, som dessuten hadde færre rom! :p Gleder meg til å begynne å bruke den, noe som blir allerede til helgen når jeg skal til mamma. :)

Har en slik en.
Elsker den, stor og god :)
Ingen aning hva den koster, vant den her på BV

Ellen_Chocolate.jpg

I dag kom stellevesken min :) Den er bare helt fantastisk :) angrer ikke på det kjøpet :) så da er den pakket klar med bleier, våtservietter, ammeinnlegg, bind osv til hjemreise fra sykehuset :) vi har et stykke å kjøre.. eneste kjedelige er at jeg vil begynne å bruke den i dag, men stoler ikke på at mannen skal pakke den mens jeg er på sykehuset :)

I dag kom stellevesken min :) Den er bare helt fantastisk :) angrer ikke på det kjøpet :) så da er den pakket klar med bleier, våtservietter, ammeinnlegg, bind osv til hjemreise fra sykehuset :) vi har et stykke å kjøre.. eneste kjedelige er at jeg vil begynne å bruke den i dag, men stoler ikke på at mannen skal pakke den mens jeg er på sykehuset :)
Så bra! Jeg har tatt min i bruk allerede. Du kan ikke bare putte alle de tingene i en pose, så putter han posen oppi vesken på dagen? Det er jo forhåpentligvis noen uker til :)

Så bra! Jeg har tatt min i bruk allerede. Du kan ikke bare putte alle de tingene i en pose, så putter han posen oppi vesken på dagen? Det er jo forhåpentligvis noen uker til :)
Sant, jeg kunne gjort det da :)har jo et barn fra før jeg fortsatt bruker stelleveske til :) er jo kun småbleier og skifteklær som evt må ut å i en pose :) tror jeg gjør det :) *pakker om*

Her tror jeg vi bare bruker den vi hadde sist. Sånn vanlig Emmaljunga som hører til vogna vi kjøpte. Får se om jeg eventuelt kjøper en annen litt sprekere etterhvert.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fikk stellevesken i posten i dag ( http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4 ), og er superfornøyd med den! Den ser mye mindre ut på bildet enn det den er, og reima som på bildet ser veldig tynn og ubehagelig ut å ha på skulderen, er bred og fin. Mange smarte rom og bare helt perfekt! Noe helt annet enn den fæle, helt hundre % kjønnsnøytrale firkanta stellevesken jeg hadde sist, som dessuten hadde færre rom! :p Gleder meg til å begynne å bruke den, noe som blir allerede til helgen når jeg skal til mamma. :)
Du har ikke lyst til å legge ut ett bilde slik at man kan se hvordan den faktisk er i str. og innvendig? :D

Noen som har veske fra Gaia & ko?
Vurderer en slik, men finner ikke bilder av hvordan den er inni.
Jeg hadde en sånn med forrige, var helt grei og hadde god plass inni. Er en av de bedre jeg har vært borti, men min kunne du ikke lukke helt, så når det regnet ble innholdet vått og det regner en del i Bergen.

Denne stellevesken fra Emmaljunga fulgte med i prisen på vognen da vi kjøpte i Sverige. Men tror den koster rundt 1000,- i Norge.

Fikk Michael Kors Jetset multifunction veske sort/sølv av mannen til jul som jeg også tenker å bruke som stelleveske

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    30,8 KB · Visninger: 29
Back
Topp