stelleveske

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
vis meg bilde av stellevesken deres :) skriv også gjerne pris og hvor den er kjøpt?
Jeg må ha ny, men klarer ikke å bestemme meg. alle jeg liker er så dyre at mannen er ikke enig :p
 
Vi har denne :) koster 499 på babyshop.. Vi kjøpte den da de hadde 25% på de... Var sambo som valgte ;)
 

Vedlegg

  • ryco-stelleveske-stella2.jpg
    ryco-stelleveske-stella2.jpg
    76,7 KB · Visninger: 115
Vi har samme veske, stor og fin. Gleder meg til å ta den i bruk! Babyshop. 499,- minus 30% rabatt. (I julekalenderen deres)
 
Ble en slik http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/551448
Det var enda mer rabatt på den da. Kosta vel rundt 600 tror jeg. Jeg har begynt å bruke den til mine egne ting, og er fornøyd så langt. kanskje litt treg i glidelåsen oppå, men det kan være fordi den er dobbel. Angrer ikke :)

Denne har vi også. Kjøpte den da jeg ventet forrige barn, og har brukt den mye. Liker at den har god plass til alt mulig, og mange rom både utenpå og inni. Også er den ikke så feminin, så pappaen har heller ikke problemer med å bære den uten at jeg er med :)
 
Klarer ikke bestemme meg. Synes disse stelleveskene dritdyre, så klarer ikke å finne en jeg liker, som er praktisk og som ikke koster skjorta. Vurderer skip hop sine da, synes de virker veldig solide og enkle. :)
 
Har storsak Elisabeth. Kostet rundt 1990,- men hadde 20% tilbud den dagen den ble kjøpt. Husker ikke helt nettsiden, siden jeg fikk den av min kjære til jul ❤️
 
Den er helt super. Stor og fin, kommer nok til å bruke den lenge etter babyen er ferdig med den :)
Må vurdere litt til :p jeg ser litt på finn.no, er noen fine der også, så blir det litt billigere :)
 
Jeg ønsker meg også en ny stelleveske, men har ikke sett på de enda. Redd de jeg liker er for dyre
Har en Simo stelleveske som vi kjøpte til forrige den er helt grei, men ikke helt sånn som jeg kunne tenkt meg.
 
Back
Topp