Stelleveske

Kjøpte brukt Emmaljunga vogn, 2008 mod. Og der fulgte det ikkje med stellebag.. Eg har ingen intr. i å bruke så mykje peng på stelleveske da eg som regel har med eiga veske eller har vogna og plass under den.
Men eg kjøpte meg så enkelt og greitt ei veske fra IKEA. Er vell ei lignande skuleveske, men nok av plass og kosta ikkje meir enn 199 kr på tilbud :) Trur denne vil halde rikeleg ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har splitter ny Emmajunga vogn, og tok med stelleveske som hører til i samme farge. (mørk grå/hvit) Har ærlig talt ikke åpnet og sett i den enda, er ikke noe veskemenneske egentlig :p Men leser jo at de fleste er fornøyd med den :p

198216.jpg
 
image.jpg
Litt usikker på om det er akkurat den på bilde, men jeg venter på vogn og stelleveske fra Emmaljunga white leatherette 2014 modellen. Pluss en "vanlig" brun skinnveske jeg kan bruke som stelleveske:)
 
Jeg kikket først på den fra Bugaboo, siden vi har en Cameleon og syntes utseendet var ok, men så leste jeg et sted at noen syntes den var upraktisk i bruk fordi den var så dyp (vanskelig å finne ting som ligger nederst og at den blir hengende så langt ned mot hjula at den slenger mot beina når du går).
Vi endte opp med en ganske nøytral en, fra Ryco, som også hadde en ganske fin pris :)
http://www.mimmis.no/produkt/987-ryco-stelleveske-messenger-deluxe.aspx
jeg liker best enkle vesker uten for mye pynt og siden samboeren også skal trille en del var det et poeng at den ikke ble for feminin. Litt kjedelig men greit kompromiss og så virker den veldig praktisk i bruk :)
 
En svart fra bystroom. Tror den het alma eller noe sånt. Masse plass til oppbevaring


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kikket først på den fra Bugaboo, siden vi har en Cameleon og syntes utseendet var ok, men så leste jeg et sted at noen syntes den var upraktisk i bruk fordi den var så dyp (vanskelig å finne ting som ligger nederst og at den blir hengende så langt ned mot hjula at den slenger mot beina når du går).
Vi endte opp med en ganske nøytral en, fra Ryco, som også hadde en ganske fin pris :)
http://www.mimmis.no/produkt/987-ryco-stelleveske-messenger-deluxe.aspx
jeg liker best enkle vesker uten for mye pynt og siden samboeren også skal trille en del var det et poeng at den ikke ble for feminin. Litt kjedelig men greit kompromiss og så virker den veldig praktisk i bruk :)
Er du fornøyd med Ryco-stellevesken din? Vurderer nemlig denne! :)
 
Er du fornøyd med Ryco-stellevesken din? Vurderer nemlig denne! :)
Ja jeg synes den fungerer veldig bra, det er en plain og praktisk veske :) Mange gode lommer i forskjellig størrelse der du kan sortere alt du behøver, eget isolert flaskerom og smokkebeholder, samt god plass til ekstra skift, niste og andre ting du skulle ønske i hovedrommet. Den er ikke helt vanntett på baksiden da den lukkes med borrelås (der du bretter ut stellematten), så selv om jeg ikke har opplevd lekkasjer foreløpig ville jeg kanskje ikke oppbevart bleier og kluter der. Vannet preller av ganske bra ellers når den henger på vognen i regnvær :)
 
Bruker kun min egen veske... Har egen vanntett liten veske med glidelås oppi min egen veske med stelletingene til frøkna.
 
Ja jeg synes den fungerer veldig bra, det er en plain og praktisk veske :) Mange gode lommer i forskjellig størrelse der du kan sortere alt du behøver, eget isolert flaskerom og smokkebeholder, samt god plass til ekstra skift, niste og andre ting du skulle ønske i hovedrommet. Den er ikke helt vanntett på baksiden da den lukkes med borrelås (der du bretter ut stellematten), så selv om jeg ikke har opplevd lekkasjer foreløpig ville jeg kanskje ikke oppbevart bleier og kluter der. Vannet preller av ganske bra ellers når den henger på vognen i regnvær :)
Så stellematten er fast i vesken?

Bruker du den? Ser liksom for meg at det må være upraktisk.
 
Så stellematten er fast i vesken?

Bruker du den? Ser liksom for meg at det må være upraktisk.
Ja den er festet på baksiden, du bretter den ut. Er to lommer der også, så du kan ha lett tilgang til feks bleieposer og våtservietter. Greit nok så lenge babyen er liten (den er ikke så lang), når du er på et offentlig toalett og ikke har lyst til å legge babyen rett på en hard benk. Men jeg har stort sett med engangsunderlag uansett, og på kjøpesentre og en del restauranter/kafeer har de jo stellebord i en eller annen form og da er det gjerne upraktisk å slenge vesken opp foran babyen.
 
Ja den er festet på baksiden, du bretter den ut. Er to lommer der også, så du kan ha lett tilgang til feks bleieposer og våtservietter. Greit nok så lenge babyen er liten (den er ikke så lang), når du er på et offentlig toalett og ikke har lyst til å legge babyen rett på en hard benk. Men jeg har stort sett med engangsunderlag uansett, og på kjøpesentre og en del restauranter/kafeer har de jo stellebord i en eller annen form og da er det gjerne upraktisk å slenge vesken opp foran babyen.
Ja, ikke sant. Takk for svar! Lurer på om jeg går for denne vesken jeg :)
 
Back
Topp