Stelleveske

Marthemor14_16

Elsker forumet
Septembermødre <3
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Ka stelleveske har du valgt?
Den som hørt til vogna mi... Bugaboo buffalo... Syns eg ikkje var noko fin eller praktisk! Så då måtte eg begi meg ut i jungelen av stellevesker! No har eg funne ei som eg håpar eg blir fornøgd med! :)
image.jpg
 
Jeg var på jakt etter fin og fancy stelleveske, men tenker jeg prøver emmaljunga sin først som følger med vogna. Den er jo ikke superpen men mange skryter av den pga god plass og at den er praktisk :)
 
Jeg har bare gått for den som hører til vogna. Fikk den med på kjøpet. ImageUploadedByBV Forum1407413863.717805.jpg
Synes den faktisk er veldig fin! Pluss at den ikke er for feminin, så samboer kan overleve å ha den med også :p
 
Jeg har bare gått for den som hører til vogna. Fikk den med på kjøpet. Vis vedlegget 71638
Synes den faktisk er veldig fin! Pluss at den ikke er for feminin, så samboer kan overleve å ha den med også :p

Hahaha har akkurat den samme, og sambo bare "Var ikke den lill kjedelig? Må vi ikke ha noe rosa på den?" :D :p
 
Hahaha har akkurat den samme, og sambo bare "Var ikke den lill kjedelig? Må vi ikke ha noe rosa på den?" :D :p
Hahaha :p han her i huset sa at den her kunne han til nød ta med seg, men at noe mer feminint ble uaktuelt! Morsomt!
 
Denne her hadde eg sist bare i brun og kjøpte den i svart denne gang;-) Superfornøyd! ;-) ImageUploadedByBV Forum1407416496.285846.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt denne. Masse god og smart plass. Godt med litt tjukk stellematta og den e nøytral i utseende med tanke på mannen:) Så fornøyd med den så langt i allefall. Brukt den til å Pakka til litlo til sjukehuset :)
stor-15332-11.03.2011130956.jpg

http://www.barnevognskilt.no/barnevognskilt/stellevesker/ryco-stelleveske-classic-buckle-svart.html
 
Jeg har bare gått for den som hører til vogna. Fikk den med på kjøpet. Vis vedlegget 71638
Synes den faktisk er veldig fin! Pluss at den ikke er for feminin, så samboer kan overleve å ha den med også :p

Denne har vi også :) fulgte med vogna! Blir nok fornøyd tenker jeg :D synes dem er fine!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt ei rimelig ei fra Ryco. Den virker romslig og praktisk, men er ikke superpen å se på. Var usikker på om jeg skulle ha i det hele tatt. Kunne kanskje bare brukt ei vanlig, stor veske. Vi har brukt så mye penger på hus at her må det spares :p
 
Kjøpte Simo stelleveske, som fulgte med vogna. :)
Har Emmaljuga også i fra før, siden vi hadde sånn vogn sist.
Ganske like og god plass i begge to.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte TFK da vi kjøpte TFK :) Kunne godt tenkt meg en feminin en eller kjøpe en vanlig stor veske, men mannen ville ikke gå med på det og vi gadd ikke å ha hver vår :p Han kommer til å trille ganske mye, så da han hadde så mye meninger om vogn og stellebag, så synes jeg det var viktig at han fikk være med å bestemme :p
 
Har kjøpt denne :) Kjempe god plass i den og elsker den allerede! Siklet på den lenge, men syntes den var hakket for dyr.. men fikk plutselig et godt tilbud og måtte slå til

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407435337649.jpg
    1407435337649.jpg
    39,4 KB · Visninger: 40
Vi har den som hører til emmaljunga-vogna vi har kjøpt :)
 
Skal kjøpe Fjällreven mini, akkurat som jeg hadde til kommende storebror :) Den kan han sjøl bruke etterhvert, så praktisk og kjempesøt ;)
 
Har også den som hører til vogna vår :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_2014-08-07-21-49-42-1.png
    Screenshot_2014-08-07-21-49-42-1.png
    140,5 KB · Visninger: 31
Angrer litt på nå at jeg ikke valgt en litt sprekere veske...
Mange fine! :)
Men helt greitt med det som er praktisk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde emmaljunga sin sist da den fulgte med vogna, men den var utslitt før vi sluttet å bruke den (kjøpte brukt). Denne gangen har jeg bare kjøpt ei til 99,- på ebay - regner med den holder i massevis..... :p
 
Back
Topp