M
Madilje
Guest
Koster ikke de 5-600kr?
Joda, men den har jeg jo kjøpt for lenge siden og brukt masse allerede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koster ikke de 5-600kr?
Jeg bestilte nettopp en på ebay til 150kr. Bestilte en ganske stor en, med masse lommer. Jeg syns det er greit å ha stelleveske, for det er ikke bare når man er ute med vognen man trenger den. Og den har en tendens til å bli fullpakka med bleier, våtservietter, flasker, skift, sutter, mat, gulpekluter, håndklær, ammeinnlegg osv osv.. Det blir brått mye man skal drasse med seg når man skal ut en tur. ;-)Noen fler som har tenkt på hvilken stelleveske de skal ha/har?
Jeg hadde inuthangapunktet ikke tenkt jeg skulle ha noen, men nå er jeg usikker. Fungere det ikke å legge det man trenger i et nett under vogna feks?
Sent from my iPhone using BV Forum
Bilde?Jeg bestilte nettopp en på ebay til 150kr. Bestilte en ganske stor en, med masse lommer.
Bilde?![]()
Den var fin!![]()
Den var godkjent av mannen, han nekter å gå rundt med noe som ser ut som en dameveske. Så da ble det denne![]()
Hehe, den vi hadde sist kasta jeg. Den var godt brukt for å si det sånnDen var fin!I'm having second thoughts om den Smallstuffveska altså. Bare vent, jeg ender sikkert opp med den schtøgge vi har fra sist :b