Stelleveske!

Sniker fra juni12,men jeg elsker min skihop studio :)

Den er superlett og har plass til alt :)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Noen fler som har tenkt på hvilken stelleveske de skal ha/har?

Jeg hadde inuthangapunktet ikke tenkt jeg skulle ha noen, men nå er jeg usikker. Fungere det ikke å legge det man trenger i et nett under vogna feks?

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen fler som har tenkt på hvilken stelleveske de skal ha/har?

Jeg hadde inuthangapunktet ikke tenkt jeg skulle ha noen, men nå er jeg usikker. Fungere det ikke å legge det man trenger i et nett under vogna feks?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg bestilte nettopp en på ebay til 150kr. Bestilte en ganske stor en, med masse lommer. Jeg syns det er greit å ha stelleveske, for det er ikke bare når man er ute med vognen man trenger den. Og den har en tendens til å bli fullpakka med bleier, våtservietter, flasker, skift, sutter, mat, gulpekluter, håndklær, ammeinnlegg osv osv.. Det blir brått mye man skal drasse med seg når man skal ut en tur. ;-)

rsz.php

Den var godkjent av mannen, han nekter å gå rundt med noe som ser ut som en dameveske. Så da ble det denne :)

rsz.php

Den var godkjent av mannen, han nekter å gå rundt med noe som ser ut som en dameveske. Så da ble det denne :)
Den var fin! :) I'm having second thoughts om den Smallstuffveska altså. Bare vent, jeg ender sikkert opp med den schtøgge vi har fra sist :b

Fikk se min venninnes Storksak Elizabeth, og den var faktisk fin i virkeligheten. Mannen synes det ser ut som en PC veske..

Den var fin! :) I'm having second thoughts om den Smallstuffveska altså. Bare vent, jeg ender sikkert opp med den schtøgge vi har fra sist :b
Hehe, den vi hadde sist kasta jeg. Den var godt brukt for å si det sånn :-) håper den nye ser grei ut når den kommer i posten. Man vet jo aldri med Ebay ;-)

Akkurat stelleveske er jeg ikke så opptatt av. Kommer til å ønske med det til jul og bursdagen min som er i februar, og hvis jeg ikke får det kommer jeg til å kjøpe en billig en. Når jeg har vært i babybutikker kjenner jeg at jeg ikke orker å åpne veskene engang for å se hvordan de er inni. Så jeg håper jeg får en i gave så jeg slipper å tenke på det selv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp