Stelleveske tips.

Har drikkeflaske til eldste og oss voksne oppi den når vi har vært på tur. Hvet ikke hvor mange flasker som går oppi, men jeg har den full av andre ting :hilarious: 1 -2 skift til hver, ca 5 bleier til hver, en pakke våtservietter, noen tørre servietter, en rull med avfallsposer, drikkeflaske, skål og skjei, middagsglass eller annet spiselig til eldste, smekke, solbriller, hodetabletter, noen små leker, osv..

Så er den også så fin :) Vi har den som er grå og rosa :)
Høres ut som om jeg kommer til å få med meg det jeg trenger hvertfall!
 
Endte opp med å bestille sekken jeg også :oops: så jo sikkelig praktisk ut!! Gleder meg til å få den :joyful: (selv om mannen kommer til å bli sur, haha :p)
 
Litt gøy at vi var flere som røyk på den :D
Ja jeg er ikke lettpåvirkelig i det heeeele tatt asså :hilarious:
Gleder meg såå enormt til å få denne! Håper vi får den før jul! Eeeeer så lei rotet i stelleveska :sour:
 
Ja jeg er ikke lettpåvirkelig i det heeeele tatt asså :hilarious:
Gleder meg såå enormt til å få denne! Håper vi får den før jul! Eeeeer så lei rotet i stelleveska :sour:
Jeg også! Lever i håpet om at den kommer i dag.
Jeg er er overhodet ikke lettpåvirkelige jeg heller!

Rotet og hvor tungvint det er å bære med seg den stelleveska! Lettere å bære en sekk på ryggen.
 
Blir den unødig stor til ett barn? Hører gjerne fra dere andre som har den også
Kan gi deg svaret når jeg har prøvd den litt. :D

Skal nevnes at jeg har flaskeunge, så jeg trenger jo plassen. Men utover 1-2 flasker og termos, pakker jeg likevel ikke unødvendig mye med meg når jeg skal ut.
Typ 5-6 bleier, en liten pakke våtservietter, tørre servietter, 2 bodyer og 2 strømpebukser. +stellematta og sånne Attends tisselaken (1-2).
Det er det jeg har med +nøkler, lommebok, mobil og kanskje en vannflaske til meg selv.
 
Jeg har også Vidas stellesekk, men jeg opplever den ikke som romslig. Heller tvert imot. Jeg synes flaskeplassen er liten og jeg synes også det er vanskelig å finne ting ned i sekken fordi sekken er stiv. Likevel bruker jeg den mye, men den er ikke favoritten. Vi har en sort sekk Gweneth fra Day Et som er mye mer romslig som vi bruker mye. Ikke like mye lommer på insiden da for det er egentlig ikke en stellesekk. Ellers elsker jeg skip hop chelsea downtown stelleveske. Den har haugevis av plass og god plass til flasker. Lett å finne ting i den.
Jeg har også mommy bag fra childhome og den er svær som en weekendag. Den tar jeg om jeg skal ha med mye. I morgen skal vi ut å fly og ta tar vi med vidas og mommy bag.

Skulle jeg bare valgt en for alle behov så hadde jeg tatt skip hop chelsea :) For en flaskemamma er den mest praktisk av de jeg har og den ser fin ut :)
 
Last edited:
Jeg fikk min i dag og må igrunn si jeg ble litt skuffa.. den var for høy og stiv og lite praktisk.. min går i retur..
 
Jeg fikk min i dag og må igrunn si jeg ble litt skuffa.. den var for høy og stiv og lite praktisk.. min går i retur..

Enig. Skulle ønske jeg kunne returnere min. Jeg tok den med på flytur i dag og hadde lyst å kaste hele greia ut vinduet fordi det var så vanskelig å få opp ting fra bunnen av sekken. Når jeg skulle dra opp en pakke våtservietter måtte jeg ta ut alt på toppen og flaskerommet har bare plass til 120ml drbrown flasker, ikke de store flaskene. Jeg kommer til å kjøpe en skip hop stellesekk fordi jeg liker så godt skip hop stellevesken min.
 
Jeg fikk min i dag og må igrunn si jeg ble litt skuffa.. den var for høy og stiv og lite praktisk.. min går i retur..
Den kunne vært ørlitt mer romslig, men så langt er jeg igrunn fornøyd.

Leit når ting ikke står til forventningene :/
 
Enig. Skulle ønske jeg kunne returnere min. Jeg tok den med på flytur i dag og hadde lyst å kaste hele greia ut vinduet fordi det var så vanskelig å få opp ting fra bunnen av sekken. Når jeg skulle dra opp en pakke våtservietter måtte jeg ta ut alt på toppen og flaskerommet har bare plass til 120ml drbrown flasker, ikke de store flaskene. Jeg kommer til å kjøpe en skip hop stellesekk fordi jeg liker så godt skip hop stellevesken min.
Bruker flaskerommet til andre ting og har flaskene inni sekken. For dr.brown passer sjelden noe sted føler jeg.
 
Bruker flaskerommet til andre ting og har flaskene inni sekken. For dr.brown passer sjelden noe sted føler jeg.

De er litt høye ja, men de passer i de isolerte lommene i de andre stelleveskene mine :) jeg bruker ofte å ha 70 grader vann i flaskene når jeg drar ut. Når flasken ligger i den isolerte lommen så er vannet ofte rundt passe tempratur innen første måltid til baby. Justerer evnt med litt kaldevann :)
 
De er litt høye ja, men de passer i de isolerte lommene i de andre stelleveskene mine :) jeg bruker ofte å ha 70 grader vann i flaskene når jeg drar ut. Når flasken ligger i den isolerte lommen så er vannet ofte rundt passe tempratur innen første måltid til baby. Justerer evnt med litt kaldevann :)
Skjønner, jeg har koktkaldt på flaska og en termos med varmt. Har som regel gitt mat før jeg reiser ut (er ytterst få steder egentlig og over lengre tid).
Så jeg må som regel bare gi en flaske og da har det ofte blitt for kaldt innen neste mating.
 
Skjønner, jeg har koktkaldt på flaska og en termos med varmt. Har som regel gitt mat før jeg reiser ut (er ytterst få steder egentlig og over lengre tid).
Så jeg må som regel bare gi en flaske og da har det ofte blitt for kaldt innen neste mating.

Skjønner. Det er nok flere ulike måter å gjøre det på:)
 
Back
Topp