Stelleveske tips.

Mereo87

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jeg har så langt brukt stelleveska fra Emmaljunga, men den er ikke videre romslig, spesielt ikke når man skal ha med seg flasker og termos.

Så noen som har tips til veske eller sekk som forøvrig er romslig og kanskje ikke ser typisk stelleveske ut så den kan brukes utenom også?
 
Spør om tips til stelleveske eller stellesekk, som har god plass? Og at det er en veske/sekk som ikke ser ut som typisk stelleveske/sekk som den fra Emmaljunga.

Er det fortsatt uklart?
no forsto eg du tenke på ha med utstyr til barn som kan ha med tur ? eller tenker eg feil ?
 
Godt å høre, for emmaljunga sin stelleveske rommer knapt nok medfølgende stellematte!
Har også denne! Den er ikke god med flasker og termos i tillegg til alt annet nei..
Dere som har sekken, har dere flasker oppi også?
 
Godt å høre, for emmaljunga sin stelleveske rommer knapt nok medfølgende stellematte!

Jeg har 2019 emmaljungavesken og det er i grunn en dataveske. Er akkurat slik den ser ut + den har en stellematte. Så bruker bare den når jeg skal små ting med minste, slikt som en tur til helsestasjonen. Det positive er at stellevesken kan brukes til dataveske og slik når denne tiden er over da :)
 
Har også denne! Den er ikke god med flasker og termos i tillegg til alt annet nei..
Dere som har sekken, har dere flasker oppi også?

Har drikkeflaske til eldste og oss voksne oppi den når vi har vært på tur. Hvet ikke hvor mange flasker som går oppi, men jeg har den full av andre ting :hilarious: 1 -2 skift til hver, ca 5 bleier til hver, en pakke våtservietter, noen tørre servietter, en rull med avfallsposer, drikkeflaske, skål og skjei, middagsglass eller annet spiselig til eldste, smekke, solbriller, hodetabletter, noen små leker, osv..

Så er den også så fin :) Vi har den som er grå og rosa :)
 
Jeg har 2019 emmaljungavesken og det er i grunn en dataveske. Er akkurat slik den ser ut + den har en stellematte. Så bruker bare den når jeg skal små ting med minste, slikt som en tur til helsestasjonen. Det positive er at stellevesken kan brukes til dataveske og slik når denne tiden er over da :)
Er vel til nøds det den kan brukes til ja :bag:
 
Back
Topp