Stelleveske tips?

Ser og hører at det er flere som kjøper egen stelleveske til mannen, er det nødvendig?:rolleyes:
Vi hadde nok gjort det hvis vi ikke fant en vi begge likte/følte vi kunne bruke :) Vesker er det eneste av sånne "dameting" jeg synes det er litt gøy å kjøpe, så jeg ville ha en jeg syntes var ekstra fin - og mange blir jo da litt for feminine i stilen for mannen.

Men vi endte opp med denne, som vi begge liker :)

Jeg har kjøpt skip hop duo og er superfornøyd så langt, pappaen liker den også veldig godt. Betalte 799,- for den, min ser sånn ut:

Vis vedlegget 126145

Til første brukte jeg ei veske jeg hadde, for stelleveske hadde jeg IKKE råd til, nr 2 kjøpte jeg ei som jeg fort fant ut var lite praktisk. Liker at det er flere lommer på skiphopen, også lommer med glidelås til
Mine ting, og ikke minst at det er toppåpning så drt er lett å komme til når den henger på vogna. Dessuten er det supert opphengssystem på den, man klikker den bare på rundt håndtaket og den henger stødig!
Har bestilt meg denne etter flere har gitt den så mye skryt her inne. Gleder meg VELDIG til å få den:)

Har bestilt meg denne etter flere har gitt den så mye skryt her inne. Gleder meg VELDIG til å få den:)

Jeg testa den da jeg og (straks) fireåringen skulle være borte et døgn og farte mye rundt på dagtid, er SÅ fornøyd! Han har noen tisseuhell innimellom så måtte ha med skift, i tillegg hadde jeg alt mulig annet og det var god plass, snedig lomme til mine ting, og den var god å bære. Nå gleder jeg meg veldig til å ta den i bruk med baby :D

Vi hadde nok gjort det hvis vi ikke fant en vi begge likte/følte vi kunne bruke :) Vesker er det eneste av sånne "dameting" jeg synes det er litt gøy å kjøpe, så jeg ville ha en jeg syntes var ekstra fin - og mange blir jo da litt for feminine i stilen for mannen.

Men vi endte opp med denne, som vi begge liker :)

Hvor kjøpte dere den? Vi hadde tenkt å kjøpe den, men så var den utsolgt i de norske nettbutikkene jeg fant :/

Back
Topp