Stelleveske tips?

lillegull09

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er det noen som vet om en stelleveske som det er god med plass i og ikke koster så alt for mye?
Og som ser helt grei ut trenger ikke være sånn kjempe fancyxsmile8

Jeg har kjøpt skip hop duo og er superfornøyd så langt, pappaen liker den også veldig godt. Betalte 799,- for den, min ser sånn ut:

ImageUploadedByBV Forum1436807104.654082.jpg

Til første brukte jeg ei veske jeg hadde, for stelleveske hadde jeg IKKE råd til, nr 2 kjøpte jeg ei som jeg fort fant ut var lite praktisk. Liker at det er flere lommer på skiphopen, også lommer med glidelås til
Mine ting, og ikke minst at det er toppåpning så drt er lett å komme til når den henger på vogna. Dessuten er det supert opphengssystem på den, man klikker den bare på rundt håndtaket og den henger stødig!

denne tråden henger jeg meg også på, sliter selv med å finne en grei men billig stelleveske;) vil ha en uten topplokk, men som også er litt romslig. fant en på jollyrom til 449, men er ikke såå veldig fin. kan legge ved en link

http://www.jollyroom.no/produkter/beemoo-stelleveske

så nå at den er på tilbud til 249!!!

Jeg kjøpte denne stelleveska da vi fikk nr 2 for 3,5 år siden. Den koster jo litt, men jeg forsvarer det med at jeg også har brukt den som vanlig veske etter at "stelleveske-tida" var over den gangen. Nå gleder jeg meg til å fylle den med baby-stasj igjen!

8419e020c648b6cd8362df8e4138700e
ups bildet ble visst ikke med... :)) Her er bildet av veska. Den heter Storsak Elizabeth

Jeg leita en del på ebay. Fant noen jeg kunne tenke meg i tilfelle den jeg har blir for liten. Noen av de har løsninger som ikke de vanlige veskene i Norge har ;)

Jeg hadde kjøpt stelleveske, men fikk den I gave fra usa. Den var ti ganger mer praktisk en den jeg kjøpte selv!
Det tror jeg på ;) Har den på lista om jeg synes veska til emmaljunga vogna blir for liten. Føler den er liten, men når jeg pakket babyens ting til sykehuset så pakket jeg i den. Og jeg ble overrasket over alt jeg fikk med meg. Men må fortsatt bruke den litt for å se om jeg liker den. Synes den har simple løsninger, akkurat som mange av de andre i Norge. Alt skal liksom være likt.
På den andre der så falt jeg for både kjøle/varmerom, våtservietter rom osv.

Det tror jeg på ;) Har den på lista om jeg synes veska til emmaljunga vogna blir for liten. Føler den er liten, men når jeg pakket babyens ting til sykehuset så pakket jeg i den. Og jeg ble overrasket over alt jeg fikk med meg. Men må fortsatt bruke den litt for å se om jeg liker den. Synes den har simple løsninger, akkurat som mange av de andre i Norge. Alt skal liksom være likt.
På den andre der så falt jeg for både kjøle/varmerom, våtservietter rom osv.
Jeg syntes også emmaljungaen sin virker liten. Så den kommer jeg kun til å bruke når jeg bruker vogna. Den andre skal jeg bruke ellers! :-))

Back
Topp