Er det noen som vet om en stelleveske som det er god med plass i og ikke koster så alt for mye?
Og som ser helt grei ut trenger ikke være sånn kjempe fancyxsmile8
Og som ser helt grei ut trenger ikke være sånn kjempe fancyxsmile8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant endelig en som vi likte begge to, med mye praktiske løsninger og bare 500 kr! Den er iallefall veldig fin på vogna vår
koster forresten 429 på cdon.no
Den er så fin! Vil ha sånn jeg og.., får holde med stelleveska som fulgte med vogna og den andre samboeren har kjøpt til seg..ups bildet ble visst ikke med... ) Her er bildet av veska. Den heter Storsak Elizabeth
Han hadde aldei greid å hatt "utstyret" i orden Her i hus holder det med den som allerede henger på vognaSer og hører at det er flere som kjøper egen stelleveske til mannen, er det nødvendig?
Det er en av de jeg har sett på ebayhttp://www.fisher-price.com/en_US/b...r-Bag-with-the-FastFinder-Pocket-System-Black
Denne kan anbefales! Kjempe praktisk og god plass! Eget rom til bleier, stellematte, våtserviett dispenser (er litt for liten til ny våtserviet pakke, men passer når den ikke er full), varme/kjøle rom + en hau av andre praktiske lommer!
Jeg hadde kjøpt stelleveske, men fikk den I gave fra usa. Den var ti ganger mer praktisk en den jeg kjøpte selv!Det er en av de jeg har sett på ebay
Det tror jeg på Har den på lista om jeg synes veska til emmaljunga vogna blir for liten. Føler den er liten, men når jeg pakket babyens ting til sykehuset så pakket jeg i den. Og jeg ble overrasket over alt jeg fikk med meg. Men må fortsatt bruke den litt for å se om jeg liker den. Synes den har simple løsninger, akkurat som mange av de andre i Norge. Alt skal liksom være likt.Jeg hadde kjøpt stelleveske, men fikk den I gave fra usa. Den var ti ganger mer praktisk en den jeg kjøpte selv!
Jeg syntes også emmaljungaen sin virker liten. Så den kommer jeg kun til å bruke når jeg bruker vogna. Den andre skal jeg bruke ellers! )Det tror jeg på Har den på lista om jeg synes veska til emmaljunga vogna blir for liten. Føler den er liten, men når jeg pakket babyens ting til sykehuset så pakket jeg i den. Og jeg ble overrasket over alt jeg fikk med meg. Men må fortsatt bruke den litt for å se om jeg liker den. Synes den har simple løsninger, akkurat som mange av de andre i Norge. Alt skal liksom være likt.
På den andre der så falt jeg for både kjøle/varmerom, våtservietter rom osv.
Ikke nødvendig.. Men her ville han tydeligvis ha en litt mer maskulin typeSer og hører at det er flere som kjøper egen stelleveske til mannen, er det nødvendig?