Stelleveske anbefalinger

annth

Glad i forumet
Jeg har fått barn nr 2 og ønsker meg en ny stelleveske.
Jeg har allerede en eldre stelleveske etter storebror men den er jeg ikke fornøyd med.

Jeg må også plass til vannflaske og bleier til storebror også.

Har noen anbefalinger med stelleveske til meg.
Jeg har sett på forskjellige og blir ikke enig med meg selv. Både skip hop, storsak og kaos sekken.

Tinkafu stellesekk. Den er sååååå fin, og kan brukes når man ikke trenger den til barna lenger. :Heartred Står øverst på ønskelisten min.

Jeg har to tette barn. Har to stellevesker. En jeg har fått på kiwi (kommer med babypakker) som jeg bruker på korte turer. Har plass til dobbelt sett skift, bleier ol). Så har jeg skip og hopp duo når vi skal bort over lengre tidsrom. Den er stor nok til også å inkludere mat til begge + et par leker og annet småtteri man trenger (var borte hele lørdag fikk plass til alt jeg trengte i den veska). Veska fungerer også ypperlig som strandbag når ungene blir større + har mange små rom inni og utenpå som gjør det lett å holde orden.

Jeg fant en på eBay. Synes den virket så ufattelig praktisk. Så vurderer faktisk å bestille den :p
Sist hadde vi stellevesken fra Emmaljunga. Fungerte greit, men jeg er jo bagasjedronningen og må ha myyye plass.

Takk for svar.

Nå har det kommet noen stellevesker på markedet.
Jeg har sett kun easygrow sin stelleveske på nett men jeg har også sett på tinakaufu sin stelleveske også.

Har noen erfaringer med noen av disse veskene?

Jeg elsket min Storksak Elisabeth. Kommer til å bruke den til nr 2 også. Liker at den ikke ser så «stelleveskete» ut. Er nok i overkant opptatt av design. (Yrkesskade)

Jeg er veldig fornøyd med den som hører til vogna (Emmaljunga Mondial Deluxe). Pen, mange rom og god plass. Men den er kanskje ikke aktuell om man har en annen type vogn også er det ganske dyr.

Back
Topp