Stelleveska

Kjøpte Petite Cherie Heritage stelleveske fra Jollyroom siden det var salg. Den kom i går. Veska var stor og fin med diverse lommer inni, både med og uten glidlås. Tror vi skal bli fornøyde med den :)

Vis vedlegget 202088
Vi har også bestilt denne bare i en annen farge. Håper vi liker den. Synes det var greit å kjøpe en jeg kan bruke videre utover også når babyen er større :)
 
Vi har også bestilt denne bare i en annen farge. Håper vi liker den. Synes det var greit å kjøpe en jeg kan bruke videre utover også når babyen er større :)
Enig. Ville ha en nøytral veske som passa til alt, som mannen synes var ålreit å bruke og som jeg også kunne ha å bruke senere hvis jeg ville det :) Og var heller ikke interessert i å betale masse for den, så da passa den veska veldig bra :)
 
bruker emmaljunga sin. Brukte den i fjor og blir å bruke den nå også. Hadde flaskebaby sist, så er greit å ha ei med god plass :)
 
Kjøpte en helt vanlig stelleveske i grå sånn at mannen kan synes det er ok å gå rundt med den:) Synes den er fin selv! Greit med alle de små lommene så ville ikke hatt ryggsekk ol.
 
Til storebror hadde jeg kjøpt en fin og dyr veske, men det ble egentlig aldri til at vi brukte den noe særlig. Brukte heller en sånn reisevariant som er et sammenleggbart liggeunderlag med rom til bleier osv (ikke så lett å forklare!). Tenker å se det litt an nå med nr 2, kanskje vi bare fortsetter med den lille reisesaken vår. Den er så kjekk å bare slenge under vogna, tar ingen plass liksom.
 
Til storebror hadde jeg kjøpt en fin og dyr veske, men det ble egentlig aldri til at vi brukte den noe særlig. Brukte heller en sånn reisevariant som er et sammenleggbart liggeunderlag med rom til bleier osv (ikke så lett å forklare!). Tenker å se det litt an nå med nr 2, kanskje vi bare fortsetter med den lille reisesaken vår. Den er så kjekk å bare slenge under vogna, tar ingen plass liksom.
En sånn har jeg også kjøpt meg! Tenker jeg starter med d og vanlige vesker, også ser jeg an om jeg trenger en større veske, om d blir flaskebarn eller en gulper eller noe! :) så på nett at ikea har fått inn stelleveske nå, den så helt ok ut, så dukker behovet opp blir d kanskje den da!
 
Back
Topp